Jeg har også..

Lille Mille

Gift med forumet
lagd et bidrag til AS sin utfordring [:)] Ser at det er en del som viser det frem her, så det vil jeg og [;)] Viste jo frem en kjøleskapsmagnet her om dagen, og nå har jeg laget noe å legge den i. Nemlig denne skuffe esken [:)]

Den var superlekker. Hvor er det stempeltrykket fra?

Oi, den var helt nydelig!!! Kjempesøt [:D]

Nydelig!!! [:D]

ORIGINAL: bettand

Den var superlekker. Hvor er det stempeltrykket fra?

Tusen takk alle sammen [:)]

bettand, for å være ærlig så husker jeg ikke hvor jeg kjøpte det en gang, er så lenge siden. Jeg trodde det var inne på Hobbyhimmelen, men i følge orderen min der inne så var det ikke det [8|] Skal se om jeg finner ut av det [;)]

Denne var lekker![:)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Kjempefint skuffekort.

Skulle ønske jeg var bedre på alle sånne esketyper.

Hvor har du kjøpt magneten du har brukt på hjertet og hvor har du funnet så fint morsdagsstempel?

Hei du. Magneten har jeg kjøpt på Panduro, der har de mange forskjellige. Stempelet er vel egentlig ikke noe stempel, bare tekst jeg har skrevet selv for så å printe ut [;)]

Noe såå nydelig!!

ORIGINAL: Skattene mine

Utrolig lekkert, som alt annet du lager!
Du er fantastisk! [:D][:D][:D]

Skikkelig delikat <3

Så fin den var, flott med punchkantene og blondene. [:)]

Denne tenkte jeg at jeg skulle lifte! liker godt så enkle og BETYDNINGSFULLe gaver som dette.. trenger lissom ikke KOSTE så massee...

en sånn nydelig boks som dette åsså en blomsterbukett så er jeg i mål med gavene mine til mamsen for i år..
to andre veninner også som skal ha mamma kort fra meg så da mekker jeg slikt til dem også:) takk for insp:)

så søtt[:)]

ORIGINAL: *atina*

Nydelig!!! [:D]

Sign [:D]

Back
Topp