Jeg har mistet

Så trist å høre! Håper det klaffer snart for dere <3
Takk, blir nok ikke noe nytt innsett før om flere måneder, aner ikke hvor lenge klinikken krever at vi skal vente, så kanskje vi er heldig og får termin i november neste år istede. Liker tanken på vinterbaby i mørketiden.

Takk, blir nok ikke noe nytt innsett før om flere måneder, aner ikke hvor lenge klinikken krever at vi skal vente, så kanskje vi er heldig og får termin i november neste år istede. Liker tanken på vinterbaby i mørketiden.
Så kjedelig! Men godt du ser et snev av positivitet i alt det tragiske. Man får jo et større og større håp om at det går bra, jo lengre man er på vei.. Husker selv når jeg mistet i uke 10.
Tenk på dere selv i tiden fremover! Stor bamseklem <3

Var visst ikke bare bare å få sykehuset til å skjønne dette heller. Det står tydelig i henvisningen at det er missed abortion, fordi alt fortsatt er der. De klarte likevel å si at det var ikke sikkert det ble gjort noe imorgen for alt kunne jo ha kommet ut :wacky:

Er det mulig?!? Drittfolk!! som att man inte har nog känslor och tankar i kroppen utan att behöva belära folk på ett sjukhus! blääh! Hoppas det ordnar sig och att kroppen raskt är i banorna igen! klem!

Er det mulig?!? Drittfolk!! som att man inte har nog känslor och tankar i kroppen utan att behöva belära folk på ett sjukhus! blääh! Hoppas det ordnar sig och att kroppen raskt är i banorna igen! klem!
Skal kreve utskrapning imorgen om de ikke på mirakuløst vis finner liv :p vil bli ferdig med det og fortsette med livet utenfor denne abortbobla med alle bekymringer.

Fikk ikke utskrapning. Må ta medikamentell. Står en del i dagboka, sliten og lei så jeg orker ikke begynne på nytt :confused:
Tilbake til å planlegge livet mitt rundt å være handicappet de dagene jeg får mens. Hurra.

Back
Topp