Jeg har mistet matlysten fullstendig

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Den er blitt helt *poff* borte... :(

Noen tips til ting jeg kan spise når mat byr meg i mot?

Jeg føler at jeg bare tvinger i meg mat om dagen... og sånn burde det jo ikke være. :(

Hvor langt er du på vei? Sånn hadde jeg det og i starten. Eneste som fristet for meg var skive:) og mat med lite krydder/smak

Den er blitt helt *poff* borte... :(

Noen tips til ting jeg kan spise når mat byr meg i mot?

Jeg føler at jeg bare tvinger i meg mat om dagen... og sånn burde det jo ikke være. :(
Uff. Det er ikke noe særlig. Jeg har det helt likt for tiden og har egentlig hatt det slik siden jeg bekka uke 12. For min del så går det i hjemmelagde supper for å få i meg næringsstoffer. Gjerne grønnsakssupper med gode krydder som er jevnet med stavmikser.
Ellers så blir det litt take out om jeg plutselig kjenner jeg får lyst på Kina mat eller noe!:p

Samme her! Spiser bare brødmat. Har så lyst på å ha ville ha lyst på god mat.. Håper det kommer seg.

Det eneste jeg vil ha er Fjordland pasta med skinke og ost:oops: Er så sykt hekta!o_O

Oh yes! Har bare lyst på yoghurt og smoothies. Glir så lett ned:) Synes middag er det verste.. Klarer ikke å finne på noenting.

Jeg har hatt det sånn hele svangerskapet. Null matlyst og alt jeg spiser smaker pyton selv ting jeg egentlig elsker. Så her må jeg tvinge i meg mat hver dag[emoji22] så det eneste jeg klarer å få i meg er frokost, middag og litt frukt.

Når jeg trenger å friste smaksløkene er det enten en salat av følgende opphakka ingredienser:
Avokado
Tomater
Rødløk
Hvitløk (lite, for det blir sterkt i mixen her)
Olivenolje
Salt & Pepper

...Eller havre-knekkebrød med hvitost, tomat, agurk og aromat krydder [emoji106]

Mmmm, så friskt mettende og sunt! [emoji177][emoji4]
Salaten tar jo litt tid, men er sååå verdt det når magen blir fornøyd!

Back
Topp