Jeg har lagd...

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Igår lagde jeg ostekake... sambo ville at jeg skulle ha appelsingele på istedenfor bringebær så nå er jeg lei meg fordi jeg syns ikke det var noe godt med appelsingele på :P hehe...

Idag kjeda jeg meg så jeg lagde litt drops... det ble cola drops som ble veldig gode :P hadde jeg hatt mer sukker skulle jeg lagd mer, men det er slitsomt å lage alene og så kanskje likegreit at det bare ble en omgang...

helt ferdige (rulla i druesukker):

Litt dårlige bilder da, så er ikke sikkert dere ser hva det er :P heheheh

mmmm

Hvodan lager du coladrops? Hørtes spennende ut :)

MMmmm, sånne drops er helt fantastiske!! Vi lagde store mengder til jul, med eple, jordbær, peppermynte og eukalyptussmaker[:D]

Så flink du er da! Det ser kjempegodt ut!! Ostekake er fantastisk godt!![:)]

Drops lager du med glukose (eller druesukker), sukker, vann, smak og farge... enkelt og greit... det er min lille hobby :P hehehe... også er jeg veldig glad i å bake kaker, men har ingen som kan spise dem opp... gleder meg til å feire barnebursdager for da skal jeg lage sånne skikkelige pynta muffins :D åååå som jeg gleder meg...
Men trives best på kjøkkenet om jeg har et ordentlig kjøkken og oppvaskmaskin noe jeg ikke har nå :P hehe...

så flink du er!![:D] Jeg ønsker meg oppvaskemaskin jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!veldig!

Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å rydde opp etter meg :D hehehehe...

OIOIOIOI mmmmmmmmm Ostekake er det beste jeg får [:D][:D][:D]

Så flink du er! Ostekake er det beste!!

Hjemmelagde drops er sikkert ikke dumt det heller, alt som er søtt er gøtt... :)

Back
Topp