Jeg har kjøpt mine første babyting!!

Lilleluca

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
..og innså plutselig at om 9 uker er jeg 3 barnsmamma!!! HJELP!!!

Skal sies at jeg har masse fra før av, men noen nye fine kler, stellebord og handduker og slik er greit å ha synes jeg. Så det ble mange nye handduker og vaskekluter på tilbud (kid).

Men jeg har liksom ikke helt innsett at jeg har baby i magen, at jeg skal føde, og at jeg skal bli mamma til min tredje og siste baby. Har vært litt for opptatt med å prøve å ikke være "syk" (svangerskap er hardt for meg, fødsel er såååå mye bedre). Men nå har jeg endelig innsett at jeg skal bli mamma igjen, så nå må jo bare mammaklærne ned fra mørkloftet så jeg får sortert og vasket og ordnet =)

Juhu!!!!

Samme her.. Vært så tidlig ute med de to første og ikke stresser nå.. Titta på kalenderen og ser at dette går fort

De Andre gangene har jeg hatt full kontroll på hva vi trenger, planlagt og styra. Denne gangen har jeg ikke kontroll på noen ting. Har handlet inn litt tøy. Og det er det.... Det er så travelt med to små at jeg nesten ikke har tid til å tenke på babyting. Hjelp. Det er stor forskjell på å være første og tredjegangs. Men vi kommer nok i mål tilslutt.

..og innså plutselig at om 9 uker er jeg 3 barnsmamma!!! HJELP!!!

Skal sies at jeg har masse fra før av, men noen nye fine kler, stellebord og handduker og slik er greit å ha synes jeg. Så det ble mange nye handduker og vaskekluter på tilbud (kid).

Men jeg har liksom ikke helt innsett at jeg har baby i magen, at jeg skal føde, og at jeg skal bli mamma til min tredje og siste baby. Har vært litt for opptatt med å prøve å ikke være "syk" (svangerskap er hardt for meg, fødsel er såååå mye bedre). Men nå har jeg endelig innsett at jeg skal bli mamma igjen, så nå må jo bare mammaklærne ned fra mørkloftet så jeg får sortert og vasket og ordnet =)

Juhu!!!!
Nesten som å lese om meg selv! :-)

10 uker til jeg blir trebarnsmor! :-)
Jeg liker fødsel bedre enn svangerskapet. Jeg har riktignok ingen fysiske plager, men bekymrer meg nok litt mye. Lege sier det er vanlig med barn nummer tre.

Vi har også det meste fra før, men har to jenter, og nå kommer lillebror. Så har fått handlet inn litt klær osv. Ellers er det minste jentene som får ny seng og bilstol, siden baby må overta det minste hun bruker nå. :-)

Back
Topp