Jeg har ingen.....

*BalleFlass*

Elsker forumet
greviditetssymptomer untatt uteblitt mens og positiv test.....Kjenner jeg er litt bekymret jeg....huff..alt man skal tenke på[&o]

Det kommer nok sikkert om ikke så altfor lenge,eller så kan du være en av de heldige som ikke får i det hele tatt...=)
slapp av....går nok fint...[:)]

hadde aldri jeg heller [:D]
nyyt det [:)]

tror ikke du trenger å værer bekymra, ikke alle som blir kvalme, med ømme bryster å alt det dritet[;)] (sorry ordspråket, dårlig gravide erfaringer[;)])

Hadde ingenting i første svangerskap før langt uti[:)]

Fin å høre at andre var sånn og[:)] jeg blir bare litt bekymret for forrige svangeskap spydde jeg som en gris i 4mnd....så dette er litt "rart" for meg[:D]

Du er ikke så langt på vei heller da enda, om et par uker så sitter du nok med hodet fint plassert på dokanten [:'(][:D]

ikkeno å tenke på!!!:)
men ser du er bare 5 uker på vei og da er det jo ikke så rart om du ikke er kvalm.
kommer jo veldi ofte ca ved uke 6.
har hvertfall blitt det nesten på dagen ved 6 uker begge gangene hehe.
ikke for å være slem altså hahahah

ORIGINAL: *BalleFlass*

Fin å høre at andre var sånn og[:)] jeg blir bare litt bekymret for forrige svangeskap spydde jeg som en gris i 4mnd....så dette er litt "rart" for meg[:D]

Kanskje ein gut då, sidan eg ser du fekk jente sist? Eit anna kjønn på barnet kan hos noko gje andre symptom/fråvær av symptom som du hadde med det andre kjønnet [:)]

Jeg fikk ikke symptomer nå før i uke 6 ca. [:)] Med Trym husker jeg ikke [8D], litt tidligere tror jeg. Men det var mest at jeg var ekstremt trøtt. 

Merka ikke stort før jeg var nesten halvveis jeg[;)] hverken sist gang eller denne gangen..[;)]

Er bare å nyte det og håpe det fortsetter, men kjenner meg igjen i at man blir litt bekymra[;)]

ORIGINAL: *BalleFlass*

greviditetssymptomer untatt uteblitt mens og positiv test.....Kjenner jeg er litt bekymret jeg....huff..alt man skal tenke på[&o]

Prøv å ikke tenk så mye på det... Jeg hadde ikke noen graviditetssymptomer når jeg gikk med først, fann ikke ut at jeg var gravid før jeg var 3 mnder på vei [:)]

det hadde ikke jeg heller i uke 5.. bare vent så kommer det snikende [;)]

Jeg merket ikke noe før ganske sent, så er nok helt normalt[:D]
Om du ikke får noe tegn som vonde/ømme bryster, kvalme etc, er du jo bare veldig heldig[8D]

Back
Topp