B Bruker763eli Forumet er livet 10 Mar 2010 #22 Det så ut som et veldig flott hus - skjønner godt at du har lyst på det.
A Anjalef Gift med forumet 10 Mar 2010 #23 Kjøkkenet er drit lekkert, elsker måten huset er bygd på. Synd det er så dyrt og for langt unna, og prisen er for høy for oss.
Kjøkkenet er drit lekkert, elsker måten huset er bygd på. Synd det er så dyrt og for langt unna, og prisen er for høy for oss.
Nøste77 Gift med forumet 10 Mar 2010 #25 WOW Det var utrolig flott! Kjøkkenet var jo bare helt rått, men jeg tror jeg likte bildet på veggen på det første "gutterommt" best jeg... [;)]
WOW Det var utrolig flott! Kjøkkenet var jo bare helt rått, men jeg tror jeg likte bildet på veggen på det første "gutterommt" best jeg... [;)]
lenemor Forumet er livet 11 Mar 2010 #27 ORIGINAL: Nøste77 WOW Det var utrolig flott! Kjøkkenet var jo bare helt rått, men jeg tror jeg likte bildet på veggen på det første "gutterommt" best jeg... [;)]
ORIGINAL: Nøste77 WOW Det var utrolig flott! Kjøkkenet var jo bare helt rått, men jeg tror jeg likte bildet på veggen på det første "gutterommt" best jeg... [;)]