Jeg har funnet drømme huset mitt igjen*link*

Skal dere legge inn bud på det?

har dere flytteplaner`?

Vi har ikke flytte planer, ikke riktig enda hvertfall, og det huset er for langt unna jobben te sambo, men det har alltid vært drømmehuset mitt[:D]

Vi har ikke råd te det huset.

ok - tenkte siden du ikke ville legge ut linken her jeg, at du var redd noen skulle snappe det foran nesa på deg....

Vil gjerne se, sender du linken? [:)]

ORIGINAL: lenemor

ok - tenkte siden du ikke ville legge ut linken her jeg, at du var redd noen skulle snappe det foran nesa på deg....

Nei da, siden de er gamle naboer så tør jeg ikke legge ut linken her.

JLmamma: Link på vei[:D]

ORIGINAL: Anjalef

[8|] hvorfor ikke?

[8|] hvorfor ikke?

Kan hende dem ikke liker at jeg viser det frem. Ingen annen grunn.

Superberta: Ja det er sant.

du tror de kan mislike at du viser frem annonsen deres? Ligger den ikke på nettet da?

du tror de kan mislike at du viser frem annonsen deres? Ligger den ikke på nettet da?

Ja det trur jeg, vi er ikke så nære lenger, det skjedde noe når vi bodde i leiligheten overfor huset dems som gjør at jeg ikke tør å legge det ut. Ja det ligger på nettet.

kan jeg få se link?

ORIGINAL: Trillemor82

jeg forstår fortsatt ikke helt hvorfor du ikke bare kan legge det ut her.. men kan du sende det på pm?

Link i første innlegg.

Det var et fint hus ja.

Fint ja, det er lekkert, har sett at det ble restaurert. Synd det er så dyrt, for jeg har lyst på det.

Råflott hus!!! [:D][:D][:D][:D] digga det kjøkkenet!!

Back
Topp