Jeg har født en nydelig liten gutt!

Gratulerer så masse med den gutten <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer med gutten, du hadde rask fødsel sist også?

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :-) Minns at du har gruet deg til fødsel, så tenker du er lettet nå som det er overstått :-)

Gratulerer:) håper det gikk bra med angsten og at mannen var hjemme :) rakk du fint frem i tide? Var denne fødselen mye raskere enn forrige ?

Gratulerer med gutten, du hadde rask fødsel sist også?

Takk! Ja det gikk fort forrige gang også, men da gikk vannet først så fikk litt forvarsel på at noe skjedde.. ;)

Gratulerer:) håper det gikk bra med angsten og at mannen var hjemme :) rakk du fint frem i tide? Var denne fødselen mye raskere enn forrige ?

Angsten gikk greit, fikk litt panikk mot slutten der, for jeg syns d var så vondt.. ;) mannen var heldigvis hjemme, hadde ikke vært moro hvis han var ute nå.. Men var jo ganske sikker siden termindatoen er imorra.. ;)
Jeg rakk frem, var på sykehuset ca kvart over to og han var ute halv fire, så skulle ikke akkurat somla veldig.. :p
Fødselen var veldig rask og effektiv, og egentlig helt super frem til jeg fikk trykketrang. Fra absolutt første rie gikk d fire timer, fra fem cm til full åpning gikk d tre kvarter tror jeg.. Pressa i litt over en time..

Gratulerer! :)

Herlig. Gratulerer. Unner deg å være ferdig, du som var så lei! Nå braker det løs her :) Håper selvfølgelig at min tur kommer veldig snart, 38 uker i morgen!

Last edited:
Back
Topp