Jeg har fått jobb!!

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Måtte bare komme med et lite, vel stort gledesutbudd!! Jeg har fått jobben jeg håpet på og alt er vel. Nå kan skuldrene senkes og jeg slipper de økonomiske bekymringene i alle fall.

:smiley-bounce022:dance008:dance008:cool05:happy093:hello2

Gratulerer så mye! Så utrolig bra:) skjønner godt du er letta og glad :)

Hei. Jeg driver og søker på jobber også. Mitt problem er at jeg synes det er veldig kleint å søke en jobb når jeg vet at jeg er gravid... Har du allerede fortalt det til din nye sjef, eller venter du med det? Evt. hvor lenge skal du vente? :-)

Og gratulerer! :-D

Hei. Jeg driver og søker på jobber også. Mitt problem er at jeg synes det er veldig kleint å søke en jobb når jeg vet at jeg er gravid... Har du allerede fortalt det til din nye sjef, eller venter du med det? Evt. hvor lenge skal du vente? :)

Jeg har fortalt der det var nødvendig, altså der det var en viss risiko ved å ta jobben, men har ikke sagt det til alle nei. Og ikke til kommende sjef. Man er ikke pliktig i å fortelle heller (før 3 mnd før permisjonen) og siden jeg knapt nok har funnet det ut og det fortsatt er en stund igjen til dette er sikkert, venter jeg til enten man kan se det eller når jeg er forbi 12-13 uker.

De er dessuten, uansett om du sier det eller ikke, nødt til å vurdere deg. Helst på lik linje med andre søkere, da graviditet ikke skal stå mellom deg og det å få jobben. Selvfølgelig, det er ikke alle som vurdere det slik, og kommer med en "det ble ikke deg denne gangen e-post/samtale", men tenker at da var de ikke verdt det.

Takk for svaret. Det skal jeg ta med meg videre! :love2:)

Gratulerer :-D så digg!!

Back
Topp