Jeg har fått dato for ordinær UL:)

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
I går dumpet det en tykk konvolutt i postkassa fra Akershus universitetssykehus:) Har fått fødeplass på Ahus og dato for ordinær Ultralyd som blir 12 Desember❤ Jeg elsker desember måned og jul så blir perfekt med ultralyd i Desember❤ Da er jeg 19 uker eller noe sånn ca..
 
åå,så koselig :love017:santa
 
I går dumpet det en tykk konvolutt i postkassa fra Akershus universitetssykehus:) Har fått fødeplass på Ahus og dato for ordinær Ultralyd som blir 12 Desember❤ Jeg elsker desember måned og jul så blir perfekt med ultralyd i Desember❤ Da er jeg 19 uker eller noe sånn ca..
Åååh, jeg må få søkt fødeplass (aka jeg må få ringt legen) :Heartred Litt skummelt i tilfelle jeg mister, men må jo ta sjansen :Heartred
 
Ååå så stas! Når har du foreløpig termin?
I følge utregningen til legen så har jeg 6 Mai. I følge min egen pga at jeg har en 25 dagers syklus og ikke 28 som legene regner ut fra så har jeg 3 Mai. så blir spennende å se når vi kommer på ultralyd hvilken dato de setter:)
 
I går dumpet det en tykk konvolutt i postkassa fra Akershus universitetssykehus:) Har fått fødeplass på Ahus og dato for ordinær Ultralyd som blir 12 Desember❤ Jeg elsker desember måned og jul så blir perfekt med ultralyd i Desember❤ Da er jeg 19 uker eller noe sånn ca..
Oi! Ba du fastlegen din søke for deg eller gjør man slikt selv nå?
 
Så koslig ❤️ Glede meg :santa må bare få komt meg te legen først ;)
 
Back
Topp