Jeg har ett interiørproblem!

Vand

Forumet er livet
Vi har en million par sko........... og alle blir stående i gangen.......[:'(] Ideelt så skulle jeg ønske alle kunne sette sko de ikke brukte inn i skoskapet, men det er kun jeg som gjør det.....

Nå er jeg dritlei av å rydde andres sko, og dermed blir det ikke gjort.........

Hvordan har dere det i yttergangen??? Er dere flinke til å sette sko inn i skapet eller blir de stående ute??

Vi har det samme problemet her... Mannens sko blir bare flere og flere i vindfanget og jeg rydder dem bort regelmessig[:@]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi har det samme problemet her... Mannens sko blir bare flere og flere i vindfanget og jeg rydder dem bort regelmessig[:@]

Sånn er det bare..... og jeg gidder ikke mase mer om det, for det er JEG som irriterer meg over det.... han syns det er helt ok at alle skoene står der.....

Men jeg må finne på noe lurt som gjør at jeg slipper å ha alle skoene der....... kjøpe ett skoskap for å ha der??? Blir jeg til å sette dem inn i det skoskapet da????

Eller finnes det noe annet smart å gjøre?

ORIGINAL: Vand

Sånn er det bare..... og jeg gidder ikke mase mer om det, for det er JEG som irriterer meg over det.... han syns det er helt ok at alle skoene står der.....

Men jeg må finne på noe lurt som gjør at jeg slipper å ha alle skoene der....... kjøpe ett skoskap for å ha der??? Blir jeg til å sette dem inn i det skoskapet da????

Hive alle sko som har stått der ubrukt mer enn 2 dager ut døren? Har lurt på det selv[8D]

Hive alle sko som har stått der ubrukt mer enn 2 dager ut døren? Har lurt på det selv[8D]

Men det er så varierende vær her, så det hender seg at 3-4 par sko blir brukt hver dag....... og 3 x 4 = 12 par sko i gangen + 3 par unødvendige..........[:'(][:'(][:'(]

Vurderer å få mannen til å snekre meg ett møbel........ noen interiørarkitekter her????????????? [8D][8D][8D]

er vindfanget ditt langt vekke fra skapet du hiver skoene i da?

Her har vi sånn skohylle i vindfanget. Men ved siden av vindfanget har vi en smal gang som leder ut til stuen og i den gangen er det integrert et skap og der hiver jeg overflodige sko.

Men seriøøøst!?!?!? TOLV par sko?![&:] jæææks! Da ser jeg problemet....[&:][&:]

Her har vi sånn skohylle i vindfanget. Men ved siden av vindfanget har vi en smal gang som leder ut til stuen og i den gangen er det integrert et skap og der hiver jeg overflodige sko.

Langt og langt fru blom..... med det er overfylt, så jeg skulle nok ha hatt ett til..... Det er kanskje................10 meter dit! [8D]

Av nyskjerrighet skal jeg gå inn og telle skoene! De står heldigvis i en skohylle, men syns det er så rotete alikevel! [;)]

[/qu

Langt og langt fru blom..... med det er overfylt, så jeg skulle nok ha hatt ett til..... Det er kanskje................10 meter dit! [8D]

Av nyskjerrighet skal jeg gå inn og telle skoene! De står heldigvis i en skohylle, men syns det er så rotete alikevel! [;)]

Selv syns jeg det blir for rotete hvis det er mer enn 3-4 par sko i hyllen så jeg ser den veeeeldig godt!

PR NUH ER DET 16 PAR SKO I GANGEN!!!! Og når mannen kommer hjem blir det 17! [:o][:o][:o]

MÅÅÅ få ett system på dette!!!! [:o]

SHit! Da MÅ du ha ett skap til!

Ja, jeg må nok det...........!!!!!! [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o] Og så må jeg kaste noen sko også!!! Er nok en del par som burde hives!!! [;)]

Get to it woman!! Selv HATER jeg å hive klær (det inkluderer sko!)

problemet er at jeg kaster lett klær og sko, men MANNEN (DEN KJERRINGA!!!!!!!) NERTER å kaste noe!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@]

Jeg neRter også ganske mye altså så jeg skjønner hvor han kommer ifra[8D]

KJERRING!!! [8D] Jeg har en tendens til å kaste litt for mye[:o][8D]

Du og K bør bo sammen og jeg og R bør bo sammen!

Eller....

Nei da hadde dere ikke hatt noe som helst og jeg og R hadde havnet på den der serien "extreme hoarder"[8|]

Du og K bør bo sammen og jeg og R bør bo sammen!

Eller....

Nei da hadde dere ikke hatt noe som helst og jeg og R hadde havnet på den der serien "extreme hoarder"[8|]

Sleng dere på luxusfellen også, kredittkortene kommer til å brenne hvis dere skal på shoe-shopping sammen! [:D][:D][:D]

Haha! Vi har en gang på en kvadratmeter. Derfra går det en trapp rett opp i stua (helt fjernt!), så skoene våre blir stående i trappetrinnene...[&:]

ORIGINAL: Medusa_83

Haha! Vi har en gang på en kvadratmeter. Derfra går det en trapp rett opp i stua (helt fjernt!), så skoene våre blir stående i trappetrinnene...[&:]

det ønsker jeg meg virkelig bilde av!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Medusa_83

det ønsker jeg meg virkelig bilde av!!!! [:D][:D][:D]

Hehe! Jeg skal se hva jeg får til[;)] Må finne kameraet og så finne ut hvordan jeg får bildene inn på denne dataen, men tror jeg skal fikse det om du gir meg litt tid[8D]

Back
Topp