Jeg har en rar liten gutt....

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
D: bla bla bla bla bla, bla bla, bla bla bla, hørte du det mamma?

M: "jada, hørte det jeg"

D: "ka sa eg då?"

M: "ehhhhhm. noe kult?"

D: "D e ikkje kult at eg falt i barnehagen mamma, du hørte ikke etter du!" Mens han ser oppgitt på meg og rister på hodet og av slutter med å klaske seg i panna...
Noe han gjør hver gang han er oppgitt, klaskepanne... 

Så 5min etterpå...

D: "Mamma, hvem sier bæææbuuubææææbuuuu, bæbubæbubæbu eller buuuuuuubuuuuuubuuuuu, politi, brannbil eller sykebilen?"

M: "Jeg vet ikke jeg Daniel"

D: "OMG! mamma!"

M: "Omg? faktisk..."

D: "Ja, det betyr Herregud ass, men de kule sier OMG!"

Også i går kveld da, når han skulle rydde lekene sine...

Etter jeg har bedt han rydde sikkert 4 ganger uten reaksjon, så går jeg ned og sier litt strengt i fra, da svarer han...

"Mamma, kan du plis slutte å spamme mg, eg blir helt sleden i håve!"

spirrevippvipp skrev:
haha! kul gutt :) hvor gammel er han?

han er 5,5år :)

Hompetitten skrev:
Ha ha, herlig

Spamme og OMG faktisk, måtte le høyt her

Spamme vet jeg har har fra Onkel, men OMG, den var ny for meg, ikke noe jeg bruker i dagligtalen værtfall :P

Fluttershy  skrev:

Hompetitten skrev:
Ha ha, herlig

Spamme og OMG faktisk, måtte le høyt her

Spamme vet jeg har har fra Onkel, men OMG, den var ny for meg, ikke noe jeg bruker i dagligtalen værtfall :P

de plukker opp det meste fra folk rundt seg, he he, og gjerne ting ikke de skal
virker som du har en utrolig smart, snarrådig og flink gutt, det må jeg si:)

Haha, liten dramaqueen! Sånn kommer garantert ungene mine til å bli også hvis de vanker med søsteren min. Datteren min dilter etter tante allerede!

Hahahaha!

Meg og T sitter og flirer godt over D nå her, og jeg har bestemt at vi adopterer han som vår fremtidige svigersønn!

(Eg las jo sjølvsagt høgt på dialekt, slik at det sko høyrast løyent ud, hørtes jo ikkje heilt bra ut å sei da uden dialekt... ;).)

Ripley skrev:
Hahahaha!

Meg og T sitter og flirer godt over D nå her, og jeg har bestemt at vi adopterer han som vår fremtidige svigersønn!

(Eg las jo sjølvsagt høgt på dialekt, slik at det sko høyrast løyent ud, hørtes jo ikkje heilt bra ut å sei da uden dialekt... ;).)

Blir liksom ikke heeeelt det samme uten dialekta nei :P
Ser jeg har blanda litt dialekter i HI også, men men.. :P

Sannheten skrev:
Haha sa han virkelig O.M.G?! Priceless!

Han sa "omg" i ett som ett norskt ord liksom :P

Det hadde vært interessant å se han og T sammen... Det hadde vel vekslet mellom "SERIØST??????" og "ÅÅÅH MAAAJ GAAAD" og "HAHAHAHAHHAHAHAHHA JEG DØØØØØR" hele dagen...

Dollface skrev:
Det hadde vært interessant å se han og T sammen... Det hadde vel vekslet mellom "SERIØST??????" og "ÅÅÅH MAAAJ GAAAD" og "HAHAHAHAHHAHAHAHHA JEG DØØØØØR" hele dagen...

Du må ikke glemme "KØDDERU ELLER!" han sier det på kav østlandsk uten en eneste liten skarring på r-ene :P
Og sånn ellers snakker han Stavanger/Jærsk :P

Leelu skrev:
Haha, drit kult, lo godt og måtte lese det opp for samboern som også lo..

Hehe, samme her. Sambo likte spamme kommentaren

Juliette skrev:
Ha ha. Herlig, liten tass :)

Back
Topp