Jeg har det ikke bra om dagene :/

Nell@

Forelsket i forumet
Jeg er overvektig med en BMI på 35, og jeg er 165 cm lang. 25 år.
Jeg prøver gå ned i vekt, men når jeg var 16 hadde jeg spiseforstyrrelser, så sliter med å gå ned... leger har prøvd gi meg tabletter for å gå ned , men jeg er så i mot alt av sånt pågrunn av oppveksten.
Jeg har en veldig dårlig selvfølelse når det gjelder kroppen min.
Kjærsten min elsker meg som jeg er, men jeg blir kvalm hver gang jeg ser i speilet, allikevel så er jeg glad i mat... 
Jobber i klesbutikk, hvor alle mine kollegaer bruker S/M og jeg må opp i XL-XXL på ting.. blir bare lei meg og gråter mye, sliter mye med angst.
Jeg har sett litt på sånne slankeoperasjoner, men vet ikke om jeg tør, redd for komplikasjoner og redd at eg ikke kan nyte mat etter det.
Kjærsten min er også helt i mot sånne ting han vil nok ikke gå med på det , men samtidig så føler jeg at hvis jeg noen gang skal bli bedre i selvfølelsen og føle meg vel så må jeg gjøre noe.
siste ukene har jeg bevegd meg, spiser mindre, men ingenting skjer på vekta. 
Etter en slankeoperasjon kan man fortsatt få barn? allså gå en sunn graviditet?
Kan jeg aldri mer spise utemat ? grillmat ? pågrunn av fettet?

FInnes 3 forskjellige operasjoner, men jeg tenkte på den med et bånd øverst på magesekken?!

Noen som har gjort noen slankeoperasjoner?
 
jeg har sendt deg en PM=)
 
Naboen min har tatt sånn operasjon. Han spiser det han selv vil nå. Men det er noen år siden han tok operasjonen. I begynnelsen kan du bare spise most mat. Ikke brød eller noe sånt. Men etter hvert så kan du begynne å spise fast mat. Men husk en sånn operasjon funker ikke vis du ikke trene og spiser sunt. Da legger du bare på deg med en gang igjen. Vis du kontakter legen din så kan sikkert hu/han informere deg litt mere om sånne slankeoperasjoner;)
Lykke til:) Og håper du finner ut hva du skal gjøre:)
 
Back
Topp