Jeg har blitt spådd

M

Maanda

Guest
Jeg har blitt spådd, og er nå superspent på tiden framover[:D]
Jeg ble spådd samme antall barn, men samme kjønn(i samme rekkefølge) som jeg har blitt spådd hvertfall 5 ganger før!

Er kjempespennende![:)][:)][:)] I hele dag har jeg vært så glad, for nå har jeg så håp[:)]

En STOOOOOR "ønsker dere lykke til med prøving framover"-klem fra meg[:D][:D]

Så spennende! [:D]
Man trenger noe å se frem mot [:)] Krysser for at det går i oppfyllelse! [:D]

Så gøy da! [:)][:)] Håper du får positiv test snart da!

Har du fått samme tid på graviditet og eller har du ikke spurt om det? Hvor kan man bli spådd her på bv? Har blitt spådd på bim et par ganger, men svarene jeg har fått der spriker litt fra hverandre....

Graviditeten har stemt ganske over ens (+/- 2 mnd)[;)]

De som stemmer her er "sol vil bli mamma" og "MotherOfTears", men tror begge er rimelig opptatt[;)]

ORIGINAL: Maanda

Graviditeten har stemt ganske over ens (+/- 2 mnd)[;)]

De som stemmer her er "sol vil bli mamma" og "MotherOfTears", men tror begge er rimelig opptatt[;)]

Ble du spådd av sol vil bli mamma og motheroftears?[;)]

Haha, så jeg hadde skrevet "stemmer", mente spå [8D]

Ja, har blitt spådd av de tidligere, denne gang ble jeg spådd av ei engelsk dame. Hun driver egen nettside også..

http://www.psychic123ukreadings.net/

Hun spådde meg nå![:D]

Så spennende da, snuppa! [:)]

Hei. Hva du valgte hos hun engelske dama? Synes du at det var verdt det? Fikk du vite mye? Anbefaller du henne?

Jeg har sett på hennes sin hjemmeside og må si at prisene er veldig grei - billigere enn dei norske spådamer tar :)

ORIGINAL: Kakken

Så spennende! [:D]
Man trenger noe å se frem mot [:)] Krysser for at det går i oppfyllelse! [:D]

[;)]

ORIGINAL: tusse75

Hei. Hva du valgte hos hun engelske dama? Synes du at det var verdt det? Fikk du vite mye? Anbefaller du henne?

Jeg har sett på hennes sin hjemmeside og må si at prisene er veldig grei - billigere enn dei norske spådamer tar :)

Jeg betalte £10 for en "pregnancy reading" og "fertility spell".
Jeg syns det er verdt det, fordi jeg VET jeg slapper mer av etter å ha fått en spådom og kan "Jobbe" meg mot. [:)]

Back
Topp