Jeg har blitt dumpa..

Stakkars deg [:o]

Sender over en stooooooooooooor klem

off da ikke noe gøy nei:( sender en klem til deg:)

ORIGINAL: Tøsa FTW

Oh nooo... Stakkars, får vondt av dere[:(]
Finnes knapt noe vondere enn å bli dumpa.

nei han sa det, det er 5 dager man ikke skal ha denne samtalen på, julaften, nyttårsaften, min eller din bursdag eller valentines day.. fortsatt valgte han det da[8|][&o]

ORIGINAL: Tøsa FTW

Oh nooo... Stakkars, får vondt av dere[:(]
Finnes knapt noe vondere enn å bli dumpa.

Klem

fatter ikke hvorfor de tar det på akuratt DENNE dagen!

pris deg lykkelig for at du slipper å tilbringe livet med en IDIOT som er truendes til å dumpe ei jente på valentinesday.Sier alt om han.

STOOOOOR trøsteklem fra meg!

[:(]

ORIGINAL: *Fernet*

pris deg lykkelig for at du slipper å tilbringe livet med en IDIOT som er truendes til å dumpe ei jente på valentinesday.Sier alt om han.

STOOOOOR trøsteklem fra meg!
SIGN!! Klemmer til deg.

ORIGINAL: Reinlykke

ORIGINAL: strikkepinna

ORIGINAL: eucalyptus

på valentines day av alle dager [:(]

Uff. klem til deg fra en som har opplevd det samme i dag

Klem, her var det (jeg antar) for noen dager siden, og jeg fikk ikke en gang beskjed. Husk: ved at han forsvant, får du ny mulighet til å finne den virkelige drømmemannen, han er ikke hinder for det lenger. KLEM!

they say it's more fish in the sea...but I want that one..
Jeg vet, jeg burde egentlig se den komme, han har en stund sagt at han ikke var helt klar for familielivet og ville prioritere utdanning/jobb osv.. men det er så vanskelig når man er så hodestups forelska

ORIGINAL: [waffel]

Er jo ikke alle som bryr seg om DENNE dagen da. Sånn som jeg. Hadde jeg blitt dumpa i dag hadde det ikke vært noe verre enn om jeg ble dumpa i morgen. Det er mandag i dag, i morgen er det tirsdag. [8|]

huff, klem til deg

varme styrkeklemmer til dere alle 3!

ORIGINAL: Baby~K~

varme styrkeklemmer til dere alle 3!

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: [waffel]

Er jo ikke alle som bryr seg om DENNE dagen da. Sånn som jeg. Hadde jeg blitt dumpa i dag hadde det ikke vært noe verre enn om jeg ble dumpa i morgen. Det er mandag i dag, i morgen er det tirsdag. [8|]

Enig, det er alltid veldig trist å bli dumpa, men det spiller ingen rolle om det er valentines dag eller tirsdag. Følelsen er uansett den samme!

Klem til dere 3!

Huff for en utrolig trist tråd..[:(]
Klemmer til dere alle...

Back
Topp