JEG HAR BLITT AVHENGIG!!!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg er rett og slett blitt skikkelig avhengig av dette forumet nå som jeg har vært syk hjemme på sofaen i 1 hel uke!!!
Åssen skal det gå i helga når jeg skal til Oslo... Ikke noe nett på flere dager!!!! HJELP ABSTINENSER!!! Og turen opp til Tromsø!!!

[:D][:)]

Skjønner deg godt.... Får skikkelig abstinenser etter kort tid!

Ett trykk og du er hekta!

Hehe...Huff ja, du kan så si... Fikk sjokk da jeg så hvor mange innlegg jeg
egentlig hadde her inne jeg... siden juni...[:D]

jepp!!!!!!

sollis du har vært ivrig ja... syns jeg har mange på 23 dager jeg...

Ja, dette er veldig avhengighetsskapende!!! Jeg er innom opptil flere ganger om dagen!!!Men det er veldig stas også [:D][:D]

Har bærbar pc jeg så her står den på hele tida... babyverden står på hele dagen og F5 tasten er hyppig brukt for oppdatering av siden...

Se opp for mulig dumt spørsmål!! Hvilken funksjon har F5-tasten?

fant ut av det- så lærte jeg noe nytt i dag også!! Ikke verst [:)]

kan ikkje svare deg på det, men er AVHENGIG eg også, men det finnes no værre ting å vera hekta på så hehe[:D]

det er sant iza!! Jeg har jo slutta både med cola og røyk og noen laster skal man tross alt ha [;)]

FLINK DU ER [;)] har sluttet med brus og snop eg også [:)]

F5 oppdaterer siden i stedefor å trykke oppdater oppe på menylinja...

Takk, samme!!!! Men jeg drikker fortsatt brus og spiser snop- bare ikke cola [:)]

det evige slankehysteriet har bitt meg..[:)] eller den idioten av ein lege som sa eg burde gå ned 15 kg [:'(][:@] så prøver så godt eg kan...men 15 kg er alt for masse! så vart litt [:@]sint ja..

Det skjønner jeg!!! Hvis du skal slanke deg så gjør det for din egen del, ikke fordi andre sier det!! Trim og sunt kosthold er den eneste veien til varig resultat- lykke til [:D]

takk lisa[:)]

Back
Topp