VenterNr2.
Forelsket i forumet
Jeg har evt siste kontroll imorgen. Som jeg skrev tidligere så ga legen meg en sterkt forslag om planlagt keisersnitt. Både familie og venner er sterkt imot for jeg har hatt en vanskelig tid etter forrige keisersnitt og det tok meg hele 6 mnd å bli smertefritt. Sambo er veldig imot og han synes jeg burde prøve å føde vanlig siden det er mange kvinner der ute som har fødet store barn uten noen problemer.
Så jeg tenker å si til legen imorgen at, jeg velger heller å bli satt i gang vanlig, og så får jeg bare det slik det blir. Ender det opp som keisersnitt eller akutt keisersnitt - da kan jeg ihvertfall trøste meg selv med at jeg tok det valget som føltes riktig for meg. For jeg vil så inderlig å føde helt vanlig! Jeg vil kunne oppleve den følelsen å føde.
Så jeg tenker å si til legen imorgen at, jeg velger heller å bli satt i gang vanlig, og så får jeg bare det slik det blir. Ender det opp som keisersnitt eller akutt keisersnitt - da kan jeg ihvertfall trøste meg selv med at jeg tok det valget som føltes riktig for meg. For jeg vil så inderlig å føde helt vanlig! Jeg vil kunne oppleve den følelsen å føde.