Jeg har bestemt meg...

VenterNr2.

Forelsket i forumet
Jeg har evt siste kontroll imorgen. Som jeg skrev tidligere så ga legen meg en sterkt forslag om planlagt keisersnitt. Både familie og venner er sterkt imot for jeg har hatt en vanskelig tid etter forrige keisersnitt og det tok meg hele 6 mnd å bli smertefritt. Sambo er veldig imot og han synes jeg burde prøve å føde vanlig siden det er mange kvinner der ute som har fødet store barn uten noen problemer.

Så jeg tenker å si til legen imorgen at, jeg velger heller å bli satt i gang vanlig, og så får jeg bare det slik det blir. Ender det opp som keisersnitt eller akutt keisersnitt - da kan jeg ihvertfall trøste meg selv med at jeg tok det valget som føltes riktig for meg. For jeg vil så inderlig å føde helt vanlig! Jeg vil kunne oppleve den følelsen å føde.

Det må være godt å ha bestemt seg angående det, og det kan veldig godt hende at alt går bra på naturlig måte :) masse lykke til. Når skal du settes igang?

Så godt du har bestemt deg! Hadde selv akutt ks sist, og ville veldig gjerne føde vanlig denne gangen - noe som gikk veldig bra!! Er sååå glad for denne opplevelsen! Fikk også velge selv, forresten. Men ble ikke anbefalt verken det ene eller det andre egentlig.

Jeg har evt siste kontroll imorgen. Som jeg skrev tidligere så ga legen meg en sterkt forslag om planlagt keisersnitt. Både familie og venner er sterkt imot for jeg har hatt en vanskelig tid etter forrige keisersnitt og det tok meg hele 6 mnd å bli smertefritt. Sambo er veldig imot og han synes jeg burde prøve å føde vanlig siden det er mange kvinner der ute som har fødet store barn uten noen problemer.

Så jeg tenker å si til legen imorgen at, jeg velger heller å bli satt i gang vanlig, og så får jeg bare det slik det blir. Ender det opp som keisersnitt eller akutt keisersnitt - da kan jeg ihvertfall trøste meg selv med at jeg tok det valget som føltes riktig for meg. For jeg vil så inderlig å føde helt vanlig! Jeg vil kunne oppleve den følelsen å føde.

Lykke til <3 Jeg hadde tenkt som deg <3

Takk for alle de fine ordene ❤️ det varmer hjerte.

Jeg hadde min siste kontroll idag, og det var veldig veldig vanskelig å ta valget. Jeg gråt et par ganger i løpet av samtalen med legen. Men jeg går for å bli satt i gang, så skal til sykehuset for igangsetting tirsdag 10/11 kl 0830.

Personellet som er tilstede vil jo uansett vurdere forløpet underveis så dette går så bra så :)

Legen sa hu blir rundt 4,5kg så vi får se..
Frøkna mi var 4380 og 56 lang. Vi sa ifra om dette, men ble avvist. Henne ble sittende fast, heldigvis gikk alt fint og gleder meg sykt til å få oppleve det igjen. Men anbefaler å høre om det er mulighet for å få målt bekkenet ditt, om det faktisk er mulig:)) dette fikser du vettu :D

Back
Topp