Jeg har bestemt meg :)

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg har jo ikke jobb for tiden, og derfor har jeg tatt en tur i tenkeboksen..
Vippe extension kurs! Ja det skal jeg ta :) da kan jeg jobbe selvstendig og ikke tenke på fremtidig sjef som blir sur over graviditeten :) og jeg kan gi mest mulig av permisjonsukene til mannen, så tar han betalt sommerferie 2 sommer på rad pluss en dag i uken :) jeg jobber jo, men på kveldene og de dagene han er hjemme :) jeg blir mere fri og vi kan faktisk tjene på det i forhold til at jeg ikke hadde jobbet :)

Hva syns dere? Noen i kr.sand området som vil ha nye vipper??:) hehe

Lykke til! Hvis jeg er i nærheten en gang skal jeg komme å ta extensions ;)

Jeg ønsker gjerne å ta vippe extention;). Og bor i Kristiansandsområde:))). Si ifra når du kan ta timer.

Så flott at du har funnet noe du kan trives med å gjøre. Håper du trives med det og får skapt deg et godt rykte i ditt område. :)

Så spennende:) bra at du har finner noe du trives med og gjøre :)

Så spennende :-) husk å øve mye så blir du kjempe flink. En venninne av meg driver med det og hun kurser seg enda. Nå har hun akkurat lært masse om volumvipper og det er så fint. God innstilling du har :-) lykke til!

Så gøy! Men vil anbefale at du venter med "utdannelsen" (hvis du ikke allerede har den) da svært mange reagerer på limen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal
Så gøy! Men vil anbefale at du venter med "utdannelsen" (hvis du ikke allerede har den) da svært mange reagerer på limen :)

Sent from my iPhone using BV Forum
ta kurs i januar og ta eksamen og få sertifisering senere i år når jeg føler meg flink nok :) vil helst gjøre kurset før jeg får for stor mage xD dumt at folk reagerer på limen, lurt å ikke bruke de billigste, for de skal være de værste har jeg hørt :-S

Vippe-extensions blir mer og mer populert, så det kan bli veldig bra! Lykke til:)

Høres bra ut. Når tar du kurset og når tenker du at du kan begynne å ta kunder?
Jeg er ferdig 25 januar :) så da er jeg lærling til jeg føler meg klar for å ta eksamen :) men trenger egentlig ikke å ta eksamen, men føler det er bra å ha :)

Så jeg tar kunder etter kurset med forbehold om at det kan ta litt lengre tid :) men like fint skal det bli!

Jeg er ferdig 25 januar :) så da er jeg lærling til jeg føler meg klar for å ta eksamen :) men trenger egentlig ikke å ta eksamen, men føler det er bra å ha :)

Så jeg tar kunder etter kurset med forbehold om at det kan ta litt lengre tid :) men like fint skal det bli!
Ååå spennende. Masse lykke til med kurset. :) Bestiller gjerne time hos deg etter 25 januar. :)

Kommer gjerne å tar hvis det blir sørlandsferie i år :)

Veldig fin Facebook-side. :)

Back
Topp