Jeg har begynt å strikke- hva gjør dere?

Jeg strikker, puzzler og studerer. Er i uke 26+2.. Har eksamen i Januar.. Heldigvis ferdig med alle arbeidskrav, så nå er det bare eksamen forberedning igjen :happy: så er mer tid til å gjøre litt hobby ting, enn å bare lese pensum :)
 
:p:Heartred
Jeg har ikke konsentrasjon til å lese bok for øyeblikket, lånte pengesnakk boka på biblioteket her om dagen- er kommet til side 2.

tror den her fasen der graviditet er så alt oppslukende går litt opp og ned- satser hvertfall på det:)

gleder meg litt til jobb i morgen, å få fokuset over på noe annet. Er du enda i jobb? Så trøtt som jeg er nå, og den jobben jeg har, er det ikke sikkert jeg kan jobbe 100 % kjenner jeg.
Den boka ble plukket opp sikkert fem ganger i løpet av dagen med gode intensjoner, men ingen sider ble lest i dag for å si det sånn :hilarious::hilarious:

Jeg har kontorjobb, så det går ganske greit. Men konsentrasjonen og arbeidslysten forrige uke var ikke helt på topp, følte vel at jeg plutselig fikk en mye viktigere jobb som var å ta vare på spiren og var mye mer opptatt av å lære meg om kosthold, bestille TUL osv. Denne uken må jeg nesten legge inn et ekstra gir for å komme i rute.. Godt det er høstferie for mange!

Så fint å høre at du gleder deg til jobb. Håper at det er mulig å tilrettelegge for deg der på et vis.. Og krysser fingrene for formen din!
 
Back
Topp