tittilotta
Forumet er livet
oda og vilja har bestilt prinsesse bursdag i morra. så da måtte jeg jo lage prinsesse kake..[:D][:D] kanskje ikke den fineste kaka, men jeg er fornøyd med resultatet jeg for jeg er ikke så flink til å bake[8D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: linn21
Hva har du brukt som tårn? og hvordan fikk du festa strøtselet på tårnene? har lyst å lage så fin kake selv til jenta mi sin tre års dag:)
ORIGINAL: rocky.
Den så jo kjempe stilig ut, tipper det blir stas med den der på bursdagen![:D]
Den så god ut også!
ORIGINAL: Anncki
syns den ser veldig bra ut jeg [:D]
ORIGINAL: tittilotta
hvordan man lager kaka:
toro langpanne som man deler i to. har krem i midten å legger de oppå hverandre.
2 rullekaker som man deler i to. disse blir de 4 spirene. tar iskjeksene oppå de igjen. og vips så har du ett slott.
jeg fant oppskriften i ett hefte fra toro. masse ideer til bursdagskaker ol der. fines sikkert på toro.no eller noe[:D]
ORIGINAL: Trine83
ORIGINAL: tittilotta
hvordan man lager kaka:
toro langpanne som man deler i to. har krem i midten å legger de oppå hverandre.
2 rullekaker som man deler i to. disse blir de 4 spirene. tar iskjeksene oppå de igjen. og vips så har du ett slott.
jeg fant oppskriften i ett hefte fra toro. masse ideer til bursdagskaker ol der. fines sikkert på toro.no eller noe[:D]
Det hørtes ikke så vanskelig ut for meg heller det[:)] Er det vanlig pisket krem som er på med konditorfarge?[:)]
ORIGINAL: Anncki
syns den ser veldig bra ut jeg [:D]