jeg har baka kake *bilde*

tittilotta

Forumet er livet
oda og vilja har bestilt prinsesse bursdag i morra. så da måtte jeg jo lage prinsesse kake..[:D][:D]  kanskje ikke den fineste kaka, men jeg er fornøyd med resultatet jeg for jeg er ikke så flink til å bake[8D]

Den så jo kjempe stilig ut, tipper det blir stas med den der på bursdagen![:D]
Den så god ut også!

hehe!!! så fin kake[:)] samme kaka som de bakte i "da damene dro"[:D][:D]

Hva har du brukt som tårn? og hvordan fikk du festa strøtselet på tårnene? har lyst å lage så fin kake selv til jenta mi sin tre års dag:)

ORIGINAL: heart86

Så flink du har vært da... synes den blei veldig bra[:D]

Den kaka der så knallgod ut [:D]
Sånn må jeg lage til snuppa mi, selv om det er leeeeenge til.... [;)]
Kult med iskrem-kjeksene som tårn [:)]

Nam, den så skikkelig god ut[8D] Kanskje lage den til snuppa mi neste år[:)]
Hvor fant du oppskrift hen? Har sett noen andre og som har laget den[:)]

Kjempestilig!!![:D][:D]

Her ble det muffins-stativ med masse rosa muffinser i dag, det var bestillinga til prinsessetemaet her :)

I morra er det familiebursdag med vanlig bløtkake, men den skal pyntes med prinsessedill, ja :)

ORIGINAL: linn21

Hva har du brukt som tårn? og hvordan fikk du festa strøtselet på tårnene? har lyst å lage så fin kake selv til jenta mi sin tre års dag:)

jeg brukte iskjekser til tårn. smelta smør og sjokolade som jeg pensla de med og dyppa de i kakestrø[:D]

*sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp*

altså kan vi innføre en regel her: de som legger ut bilder av godsaker må skrive at L.a må hlde seg unna....fasikken nå ble jeg godtesugen!
menneh nå ser jeg jo veldig godt at overksriften sier både "kake" og"bilde"..burde vel egentlig være advarsel nok...[8D]

hvordan man lager kaka:

toro langpanne som man deler i to. har krem i midten å legger de oppå hverandre.
2 rullekaker som man deler i to. disse blir de 4 spirene. tar iskjeksene oppå de igjen. og vips så har du ett slott.

jeg fant oppskriften i ett hefte fra toro. masse ideer til bursdagskaker ol der. fines sikkert på toro.no eller noe[:D]

så flink du er!!! Såg kjempe goe ud!!! mmmmm

ORIGINAL: rocky.

Den så jo kjempe stilig ut, tipper det blir stas med den der på bursdagen![:D]
Den så god ut også!

ORIGINAL: Anncki

syns den ser veldig bra ut jeg [:D]

ORIGINAL: tittilotta

hvordan man lager kaka:

toro langpanne som man deler i to. har krem i midten å legger de oppå hverandre.
2 rullekaker som man deler i to. disse blir de 4 spirene. tar iskjeksene oppå de igjen. og vips så har du ett slott.

jeg fant oppskriften i ett hefte fra toro. masse ideer til bursdagskaker ol der. fines sikkert på toro.no eller noe[:D]

Det hørtes ikke så vanskelig ut for meg heller det[:)] Er det vanlig pisket krem som er på med konditorfarge?[:)]

ORIGINAL: Trine83

ORIGINAL: tittilotta

hvordan man lager kaka:

Det hørtes ikke så vanskelig ut for meg heller det[:)] Er det vanlig pisket krem som er på med konditorfarge?[:)]

nei smørkrem. smør,melis og egg. [:D]

ORIGINAL: Anncki

syns den ser veldig bra ut jeg [:D]

ORIGINAL: Maya87

Den ble jo bra den da ! [:D]
Så kjempe god ut også! [:)][:)]

Back
Topp