Jeg har aldri....

hummm nå skjønte jeg ikke den leken her lenger :O

hihi :P enkelte ting kommer jo på plass når en leker da :P

hummm nå skjønte jeg ikke den leken her lenger :O

hehe ok, skal prøve å forklare, hvis jeg skriver noe jeg har gjort slik som dette: jeg har aldri drukket te!, Så skal f.eks du da som HAR drukket te, skrive under noe du også HAR gjort, f.eks: jeg har aldri gått tur med hunden...... OSV... Forstår du?

laga en lek inne på 30 min igjenn... Men ser ikke ut til at noen vil leke med meg der :S

Haha! Elsker at dere ikke har blitt enige om reglene før dere leker! <3 Litt sånn som min datter da hun var 3-4 :p

Hehe det er såå mye lettere når det er alkohol i bildet for da vet alle hva dem skal gjøre: nemlig drikke :P tihi

hehe ok, skal prøve å forklare, hvis jeg skriver noe jeg har gjort slik som dette: jeg har aldri drukket te!, Så skal f.eks du da som HAR drukket te, skrive under noe du også HAR gjort, f.eks: jeg har aldri gått tur med hunden...... OSV... Forstår du?

Aha!

Men når en drikker alkohol så blir en liksom så lett enige også :p

ja nettopp :) hehe, mye lettere, men nå er vi full av hormoner i stedet for alkohol og det hadde liksom ikke heeeelt samme effekt LOL

Jeg har aldri sovet midt på dagen

Haha, så søte dere er :)
beklager at jeg ikke har vært her. Hatt en travel morgen, og plutselig stod en nabo på døren.

Jeg forklarte nok ikke skikkelig denne leken i den andre tråden ;)
hvem som helst kan slenge ut en påstand som starter med "jeg har aldri..." Har du gjort det så liker du den aktuelle kommentaren. You see? :D

Back
Topp