Jeg har ømme bryster-gravid?

Hei igjen!!

Den dårlige selvfølselsen er helt sikkert forsvar. Hvorfor skulle ikke du få det til? Det går helt sikkert bra. Hvis ikke får vi bare glede oss til neste måned og neste mulighet. Jeg skal egentlig vente til april med å prøve hvis jeg ikke er gravid nå. Håper at jeg er det.

Vi får følge med hverandre. Det klaffer nok for oss også....

Min IKM er 28. august, så vi får krysse fingrene for hverandre

M
 
Den dårlige selfølelsen trur jeg flere sitter med etter mange mnd med prøving... Jeg for min del er usikker på om jeg kommer til å klare det... Selv om gynekologen forsikret meg om at det skjer snart...

Syns selv det er bedre å tru at man ikke er gravid når man tester enn å være sikker på at nå er den positiv... Men selvfølgelig så trur man jo på det når man faktisk tester... Jeg har i allefall fått mange nedturer og slag i trynet som gjør at mine følelser angående dette nå har blitt litt labre...

Men det skal går alikevel en dag!!!
Lykke til alle sammen
 
Jeg ble øm i puppene ca 1 ukefør forventet mens... Dagen etter at jeg skulle hatt mensen så slo testen ut,og 9 mnd senere så var vår god gutt her...
 
Hei nesco..

Håper så inderlig at tilstanden er lik for meg som for deg...har aldri hatt disse ømme brystene før utenom etter mange p-pillebrett uten pause. Har hatt en del vondt i magen også. Kjennes ut som om det er eggstokkene. Utrolig merkelig at jeg tror jeg er gravid, har jo egentlig ikke prøvd enda. Bare fikk en følelse!

Gratulerer så mye med Adrian!!!

M
 
Hei, jeg er ny her, og leste dette innlegget med ømme bryster. Selv går jeg på medisiner pga av en kronisk sykdom, som gjør at jeg egentlig ikke kan bli gravid nå. Men legen min sa at blir jeg gravid, skal jeg slutte tvert med sprøytene jeg tar. Mannen min og jeg har et sterkt ønske om barn, men for få år siden fikk jeg også cellegiftkur, som gjorde at jeg måtte utsette. Vel, det er snart to år siden jeg slutta på den, og begynner nå å bli klar, da jeg nærmer meg 30 om etpar år, samt min mann allerede fyllte det nå for litt siden. Ja, ja, nok om det; forrige helg hadde vi litt "uforsiktig" samleie, og faktisk allerede dagen etter begyne brystene mine å bli ømme. De ble ømmere for hver dag, og nå er de t.o.m. vonde på morgenen. Store er de også blitt. Det er ikke bare enkelt dette, men jeg hoppet over sprøyten min uka som var (risikabelt det og), samt skal hoppe over denne uka også, for tenker ikke å ta test før til helga, da venter jeg nemlig menstruasjon.
Det kribler i magen, jeg prøver å tenke minst mulig på det, men er så redd for at jeg bygger meg opp il en kjempestor skuffelse. Jeg ble fortalt da jeg gikk på cellegift at jeg kunne redusere evnen til å bli gravid, men så vet jeg og har hørt om mange som har gjennomgått langt sterkere / og eller samme behandling, som er blitt gravide. Så vi håper begge to... Selv om det ikke var helt planlagt. Jeg skulle jo egentlig vente til neste år, da kunne jeg planlegge sammen med sykehuset også.
Men, kjære vene, er jeg gravid nå, tror jeg at jeg blir det lykkeligste menneske på jord....
Dagene kan ikke gå fort nok til helga, når jeg skal ta testen..
Varm klem til dere
 
Varm klem tilbake!!! Håper det har ordnet seg for deg!!!

Lykke til!!! [:D]
 
Hei Linnemi!
Ville bare gi deg en oppmuntring..
En mann i familien min gikk på kraftig cellegiftkur og ble fortalt at han neppe kunne få barn igjen..
Han fikk tre til [:D] -den første kom 3 år etter at han fikk kreft-diagnosen[;)]

Så legene kan ta feil, og det er nok håp for deg også!!

Ønsker deg masse lykke til[:D]
 
Hei hei..

Vi får bare krysse fingrene for at de ømme brystene er et lite barn som tar seg tilrette....Jeg vil, jeg vil...Men tror egentlig ikke at jeg er gravid. Huff og huff, blir spennende å se på søndag da jeg venter mensen.

Jeg tror nok at det ordner seg for deg...vent skal du se at vi begge er gravide....:-)

Lykke til!!
 
Hei Linnemi!

Velkommen hit...
Jeg tror nok du er gravid. Det er veldig mange jeg kjenner som har hatt akkurat de symptomen du beskriver....

Må si det er utrolig koselig hvis du er det. Håper det ikke blir vanskelig for deg sånn helsemessig. Det er jo så utrolig flott hvis du har et liv inni deg nå...

Jeg krysser virkelig fingrene for deg...Skriv og fortell hva du finner ut da.

Monica
 
Hei igjen alle sammen! Så utrolig koselige svar jeg har fått fra dere, jeg blir så glad! Takk, takk![:)] Ja, jeg skal si fra hvordan det går jeg. Er fryktelig spent, men det virker veldig uvirkelig; kanskje en normal følelse.. Formen ellers er veldig bra, hadde et par hetetokter i forrige uker, men tror det var pga av noe annet. Ikke lett å vite hva som er hva i en slik periode.
Gratulerer til deg Monica, som er nygift!! Min mann og jeg giftet oss for to år siden, vært sammen i 10 år. (jepp, unge, men vi har vært like lykkelige alle årene!!) [:D]
Takk til Godhjerta for å ønske meg velkommen!! Og takk til Fiorelina for oppmuntringen din!! Det hjelper!!!! [;)] Og til Pastella for varm klem!
Det er ikke pga av kreft jeg fikk cellegift, så er det sagt, men cellegift er cellegift. Jeg sluttet på p-piller i mai for ett år siden, og har siden hatt ekstremt nøyaktig syklus, så ble veldig overrasket over det. (Gått på p-piller siden jeg var 18-19)
Ha en fin dag[:D]
 
Back
Topp