Jeg har ømme bryster-gravid?

monicabebe

Forumet er livet
Hei, hei. Er ny på denne siden og tenkte å fortelle litt om hvorfor jeg er her!

Har egentlig ikke ønsket å bli gravid før nå i det siste. Giftet meg i sommer og har derfor hatt nok å tenke på[;)] I det siste har vi snakket masse om barn, og gravide og små barn har begynt å "forfølge" meg, hehe. Et sikkert tegn på at jeg begynner å bli klar i følge ei venninne.

Mannen min og jeg har egentlig avtalt å vente til april med å prøve, men nå lurer jeg på om jeg kan være gravid. Jeg har fått så utrolig ømme bryster de siste dagene. Dette pleier vanligvis bare å skje dersom jeg tatt flere P-pillebrett etterhverandre i forbindelse med ferie og liknende. I tillegg har jeg hatt en rar følelse i magen innimellom. Har begynt å håpe at det er tegn på graviditet, men skal ta en test etter neste forventede mens.... Koselig å se at det er så mange her inne. Fint med alle som backer hverandre opp også!!

Har noen av dere hatt ømme bryster før påvist graviditet?
 
Velkommen til oss[:D]

Jeg hadde litt ømme bryster ja, men det var først litt senere i svangerskapet tror jeg? Går du ikke på p pillen nå da?
 
Hei, hei!!

Går på P-piller jo, men glemte en for ikke så lenge siden. Det er vel ikke mulig å ha så flaks at det er nok å glemme en pille :-)

Skal ha mensen om ca 8 dager, så jeg får bare følge spent med. Kan barnet ta skade av p-pillene?
 
Det står på mine p-piller at barnet kan ta skade av det.. Jeg var gravid en hel måned uten å vite om det så jeg tok selvfølgelig p-pillene som vanlig.. Når jeg sa det til legen min sa han at det egentlig var svært liten sjanse for at fosteret tar skade av det.. Lykke til, håper på det beste for deg[;)] (Jeg gikk forresten på p-piller uten å glemme en eneste en, å jeg er 16 uker på vei) [:D]
 
Supert!! Gratulerer så mye!!

Da håper jeg og krysser fingrene til det eventuelle motsatte er bevist!!! Hvordan får man lagt inn sånne fine tikkere? Jeg har vært inne på en slik side, men vet ikke hvordan det lagres på meg her inne liksom....

Håper, håper jeg er gravid, og at pillene ikke gjør noe:-)
 
Enkelte har knall flaks [:D] Hehe..Eller uflaks, alt etter som..[;)]

Bra gjort å klare å bli gravid på piller..[:)]
 
Jeg ville sjekket om du var gravid da ganske kjapt - er ikke lurt å gå på piller samtidig..
 
Jeg skal sjekke så fort som mulig, men tenkte kanskje at det var for tidlig å få riktig svar. Hadde første mensdag den 24. juli, og har jo ikke noen "naturlig" syklus på grunn av pillene!

krysser i allefall fingrene!
 
hei og velkommen hit[:)] dette er et kjempekoselig forum og du blir hekta her[:D] lykke til med testinga, kanskje du har et frø som er sådd[;)]
 
Tusen takk...føler meg veldig velkommen her....Koselig at folk svarer så fort...kan jo være deilig i stunder der man trenger å dele gleder og sorger...

Gratulerer med graviditeten din!! [;)]
 
gratulerer med giftemålet til deg[:D]
 
takk takk, gleder meg til jeg er ferdig nå[:D]
 
velkommen monicabebe[:D] krysser fingrene eg også...ville det ikkje vert lurt å slutte med pilla til du veit?
 
Villebare ønske deg velkommen, og lykke til med prøvingen og testingen[:D]
 
hei,velkommen skal du være,å lykke til med testinga.[:D]
 
Hei! Hvis du hadde mensen sist 24. juli, så skulle du hatt mensen igjen i dag 21. aug hvis du har 28 dagers syklus. Er ikke alle p-pille sykluser på 28 dager? jeg ville ha testet nå... Lykke til [:D]
 
ORIGINAL: Krepsen

Hei! Hvis du hadde mensen sist 24. juli, så skulle du hatt mensen igjen i dag 21. aug hvis du har 28 dagers syklus. Er ikke alle p-pille sykluser på 28 dager? jeg ville ha testet nå... Lykke til [:D]


Signerer..[:)]
 
ORIGINAL: monicabebe

Supert!! Gratulerer så mye!!

Da håper jeg og krysser fingrene til det eventuelle motsatte er bevist!!! Hvordan får man lagt inn sånne fine tikkere? Jeg har vært inne på en slik side, men vet ikke hvordan det lagres på meg her inne liksom....

Håper, håper jeg er gravid, og at pillene ikke gjør noe:-)


Tusen takk.. Visst du går på test-siden finner du oppskriften på tickere.. Lykke til, jeg plagdes som bare F... [8D] Du burde finne ut om du er gravid eller ikke, trur beibien har det mye bedre uten pillen, selv om legen min sa at den ikke tar skade av det.. *klem*
 
Hei, hei!!

Jeg har bare tre piller igjen på brettet, så jeg satser på at det går bra. Skal ha mensen neste søndag. Satser på at den ikke kommer. Men egentlig tror jeg ikke at jeg er gravid. Merkelig hvis jeg har blitt det egentlig. Men det er bare denne rare følelsen jeg har. Ømmer bryster og litt vondt i magen, akkurat som når jeg utsetter mensen med flere p-pillebrett etterhverandre. Ja, ja. Det blir spennende å se i allefall. Tror jeg blir skuffet når mensen kommer selv om vi ikke har planlagt graviditet nå.....Må være morsinstinktet som har blitt vekket, hehe.

Har fått til en ticker, tusen takk!!
Gratulerer med spiren din!! Håper du er i fin form!!

Monica
 
Hei godhjerta.

Takk for hyggelig velkomstmelding. Håper virkelig du er gravid. Skal krysse fingrene masse for deg på IKM-dagen og dagene etter. Håper den sitter nå!!

Monica
 
Back
Topp