Jeg hamstrer..

Destiny85

Forumet er livet
bleier for rene gullpengen jeg!

I dag så må jeg innrømme jeg fikk noen blikk[8D]

(litt dårlige bildekvalitet, tatt med mobil)

Handlet inn de siste 38 pakkene jeg trengte i str 6.. så nå er det bare 7`er bleier igjen[;)]

Oj hvordan har du plass til alle bleiene? jeg har kjøpt 8 pakker og syns det er mye he he

Fordi jeg skal ha en til snart, Amalie bruker bleier enda, og jeg har regnet ut at hittil har Amalie brukt 187 pakker bleier..[&:]

Frem til nyttår får jeg en pakke til 11,70 kr pakken istedet for 48 kr, dvs at jeg sparer 36 kr pakken[;)] Ergo koster 187 pakker bleier meg ca 9000 kr etter nyttår, istedet for 2244 kr nå.

Så det er myyye penger å spare!

Jeg har ikke lagringsplass, men sviger sitter med hus på over 200 kvm + feriehus med fjøs (innredet som feriehus) alene så de har plass[:D]

ORIGINAL: maman

Jaja, vet du skal ha en til, og dte blir koselig! Og det er veldig lurt å hamstre, er du sikker på at prisene går opp? Hmm, kanskje jeg også skal hamstre..............men hohoho, alle handler gaver du hamster bleier[:D][:D]

Alle butikkene sier det stopper til nyttår, og jeg vet at bla Bunnpris taper 50 kr per pakke de selger slik som prisene er nå. Så jeg trur ikke de kommer til å fortsette.
Hu dama i kassa i dag sa det var bra jeg handla siden de kom til å gå opp til vanlig pris over nyttår så jeg hamstrer[;)]

Har handlet julegaver siden oktober jeg, mangler å bytte en film, og kjøpe 2 gaver så er jeg ferdig[;)]
Har pakket de inn, scrappet 49 kort og lagt klart og neste uke skal jeg kjøre ut alt[;)]

Rema har bleiene til 37.90 tror jeg, og fortsatt 2 for 1 så blir spennende å se hva Kiwi gjør. Meny har også satt ned prisen så bleiekrigen fortsetter nok litt til vil jeg tro. Kanskje ikke så billig som nå men billigere enn det det var før blir det nok.

Bra jobba Destiny, du har jo bleier for lang tid fremover [:)] deilig å slippe å tenke at man blir tom for bleier. Kunne ønske mamma og pappa bodde litt nærmere så skulle jeg også ha hamstret litt [8D]

Jeg synes det er lurt å hamstre, har faktisk begynt å hamstre selv! Kjøper med en sånn storpakke med Coopbleier hver gang jeg er der, handler med vogn og ikke bil jeg vet du [:)] Men nå har jeg kjøpt opp lageret deres, så jeg venter på ny forsyning, hehe!

ORIGINAL: maman

Driftig du er! Med jobb og studier så får jeg ikke tid, så må nok springe rundt til uken..................men,men noe hamstring av bleier blir det nok ikke her. Da får han heller slutte snart[:)]

Driftig og driftig[8D]
Jeg er hjemme om dagene jeg da, sliter med bekkenløsning så har ingen jobb å ta hensyn til for øyeblikket.
Er til forskjellige behandlinger i uka, sover litt, henter snuppa og koser meg litt med henne. Nå har jeg hatt barnevakt 2 timer i dag, så man får gjort mye med barnefri og en sprek mann[:D]

stilig :D her hamster jeg ikke,vi bruker kun det landlord bleiene fra rema vi :) så det blir kun å hamstre litt fra dem:) vi har masse bleier i gjenn etter det kasse tilbudet fra kiwi :) 

hamstrer vi også .. vi har snart 3 bleiebarn , så det kommer til å gå myyyyyye bleier fremover .. har sikkert 50 pakker liggenes , men det skal bli mange fler .. kommer til å dra innom kiwi omtrent hver dag fremover å kjøpe

Jeg har ca 150 pakker liggende selv[8D]

Back
Topp