Jeg haaaaaaaar

Arianne SmartASS

Glad i forumet
skikkelig lakenskrekk når jeg er hjemme alene...![X(]

Men nå har jeg ikke fler Cæsar-episoder igjen, så nå må jeg vel..[:-]

Countdown til mannen er ferdig på jobb: 1t 47min [8D][:D]

Guuuuuullegull, jeg er patetisk..[:o]

jeg er sånn når sambo er på fest jeg! ikke at d er så ofte da[8D] men når han er uten meg så klarer jeg ikke å sove før han er hjemme.. og du veit jo hvorfor hvis du leser d andre innlegget mitt[;)] nså holder han meg ekstra våken ved romstering, roting, osv.. sovner på sofan og lurer på når han kommer å legger seg, så blir jeg irritert over d meste[8D] veit jo at han aldri kan være utro på fylla iallefall[8D]

Du er ikke den eneste...

mannen min kommer  hjem fra korpsleir ([:-]) en eller annen gang i morgen...

ORIGINAL: Malleleo

jeg er sånn når sambo er på fest jeg! ikke at d er så ofte da[8D] men når han er uten meg så klarer jeg ikke å sove før han er hjemme.. og du veit jo hvorfor hvis du leser d andre innlegget mitt[;)] nså holder han meg ekstra våken ved romstering, roting, osv.. sovner på sofan og lurer på når han kommer å legger seg, så blir jeg irritert over d meste[8D] veit jo at han aldri kan være utro på fylla iallefall[8D]

Haha, nei ikke så lett å være utro, når man må fly og spy hele natta, kanskje..[8D][X(]

Vi driver heldigvis ikke med sånt fylleri..[8D]

ORIGINAL: Ripley

Du er ikke den eneste...

lol @ ([:-]) [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Korpsleir er saker det da! Vært masse på korpsleir! ([:-])
Men det var i forrige årtusen da..[8D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Du er ikke den eneste...

lol @ ([:-]) [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Korpsleir er saker det da! Vært masse på korpsleir! ([:-])
Men det var i forrige årtusen da..[8D]

han spiller i ungdomskorps.  gjennomsnittsalderen er ca 50. [8D]    de eldste er noe og seksti nærmer seg 70.

ham lovte meg faktisk "fyllesex" i natt... no thnx liksom[&:][8D] for han skulle klare å skjerpe seg.. må vel ta enda en prat[>:] fatter ikke at d går an å være sååååååååååå sta og ha så lite innsikt i sin egen væremåte[X(] synes jo selv d er svæært lite voksent"!

han spiller i ungdomskorps.  gjennomsnittsalderen er ca 50. [8D]    de eldste er noe og seksti nærmer seg 70.

Haha, jeg spilte i voksenkorps. Gjennomsnittsalderen var ca.80[8D]
Jeg var 15[X(]

Men ikke de jeg var på korpsleir ([:-]) med da. Det hadde vært full fres, sikkert..[:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Haha, jeg spilte i voksenkorps. Gjennomsnittsalderen var ca.80[8D]
Jeg var 15[X(]

Men ikke de jeg var på korpsleir ([:-]) med da. Det hadde vært full fres, sikkert..[:D]

Back
Topp