Jeg hører til her!

Gratulerer så mye ❤️Jeg er spent på om jeg kommer inn her jeg også :) termin 10 juni :) fikk positiv test i går egentlig men skal ta en digital i dag før jeg tør å tro på det og flytte inn :)
 
Gratulerer så mye :D
 
Termin 11. juni, og testet positivt nå i morges! :D

Håper spiren holder seg inne denne gangen ;)

Gratulerer så mye :)
når er din ikm? Min foreløpige termin er også 11.6 men jeg har en syklus på 32 dager så min ikm er 1.10
Men allikevel så testet jeg idag morges og den viste negativ, burde ikke forventa noe annet siden jeg vanligvis får positiv over ikm, men men :/
 
Gratulerer så masse, og velkommen hit! :)
 
Gratulerer så mye ❤️Jeg er spent på om jeg kommer inn her jeg også :) termin 10 juni :) fikk positiv test i går egentlig men skal ta en digital i dag før jeg tør å tro på det og flytte inn :)

Lykke til med testing i dag!
 
Hei Follo! Var tilfeldigvis innom tråden her, og så at ditt navn dukket opp. :)

Gratulerer med liten spire i magen! Måtte alt gå riktig vei nå :):)
 
Tenk at det er nesten en måned siden du startet denne tråden da! Tida går jo egentlig ganske fort! (Selv om det ikke virker sånn i denne telle-dager-frem-til-12-uker-perioden ;) )
 
Tenk at det er nesten en måned siden du startet denne tråden da! Tida går jo egentlig ganske fort! (Selv om det ikke virker sånn i denne telle-dager-frem-til-12-uker-perioden ;) )
Ja, jeg syns at det har gått veldig fort denne gangen. Det er jo bare 5 uker til jeg er 12 uker på vei :D
 
Back
Topp