Jeg hører til her :) :)

HvitSnø

Elsker forumet
Hei alle sammen!!
Jeg testet positivt i dag og har da termin 1.mai!!! Er et stooort smil nå :)

Er egentlig en gammel bruker, men har brukt dette nicket en stund nå så beholder vel det tror jeg. Vil jo ikke at alle skal vite om dette enda.

Fra før av har vi en gutt på 18 mnd som vi brukte over 1,5 år på å  få inn i magen. Denne gangen tok det bare 2 mnd!! (Men med hjelp av pergotime også denne gangen da!).

Jeg er 25 år og gift med verdens beste mann på 26 år. Er styrer i barnehage og synes i grunnen at livet er ganske så fantastisk ;) :)

Gleder meg til å bli kjent med dere som allerede er her og alle de som sannsynligvis kommer inn etterhvert!! :)
 
Gratulerer sååå mye!! :)

Koselig at det dukker opp flere her inne:) Så bra at dere slapp å bruke like lang tid denne gangen da. :)
 
 
Takk til dere begge to!! Er jammen meg ikke mange her inne enda! Jeg hadde termin tidlig i måneden sist også - så var en av de første inne på det terminforumet og ;)
 
Så herlig! Grattis grattis!!!

Jeg er ped. leder i barnehage, så vi er jo i samme "bransje" :D
Jeg har blitt gravid begge gangene jeg har byttet jobb, haha! Skikkelig bra kombo for meg gitt, så om jeg får lyst på et tredje barn en gang, så er det bare å bytte jobb, hihi :D

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, og henge her og slarve på kveldene 
 
Haha, jeg har ønsket å være gravid begge gangene jeg byttet jobb - men har ikke funket før nå med meg;) Begynte i jobben som styrer 1.august så er jo ikke så lenge siden ;) Men er i samme barnehage som jeg har jobbet i siden jeg ble ferdig utdannet i 2008 - så kjenner alle folkene, og tror de regner med at jeg snart blir gravid igjen ;)

Hvilken gruppe barn jobber du med da? Jeg jobber i en relativt liten barnehage (3 avd) og er også 3 dager på avdeling som ped.leder. Ønsker ikke å bare sitte på kontor. Jobber da  med de minste, som jeg alltid har gjort :)

 
Jobber i liten barnehage jeg også, 3 avd. I år har jeg ren førskolegruppe. Blir gøy og utfordrene på samme tid. Har aldri hatt det før, så må prøve meg litt fram også. Jeg har egentlig mest lyst til å være med de yngste, men siden datteren min er der, så fungerer det dårlig. 

Jeg har også lyst til å bli styrer en eller annen dag. Men trenger nok litt mer erfaring på gulvet før jeg flytter opp et hakk :)
 
Back
Topp