Jeg håper dere

De har faktisk meldt av en person i kveld. :S Håper de ikke melder av mange flere nå rett før. :S

Vi får bare la det være tenker jeg. Er ikke vits å styre med det i kveld i tilfelle de blir sure på oss og melder av mange i protest. :(

Kjenner jeg blir provosert! Har litt lyst å gå å spørre om de syns det er fair...
Dei svarer vel: men dokke er så få uansett... Dei har kanskje ikkje skjønt at det er ei ulempe at vi er så få. Men trur ikkje vi skal blande oss, det gir dei ein tråd til å vere aktive i :p

De har faktisk meldt av en person i kveld. :S Håper de ikke melder av mange flere nå rett før. :S

Sorry, jeg måtte bare inn å kommentere når jeg fikk opp dette på latest.
Vi melder ikke av folk :)
De melder av seg selv uten at vi får gjort noe, vi prøver tappert å få alle til å fortsette å være med. Noe som har kommet fram i de fleste tråder der noen har nevnt avmelding. Og hun i kveld har sakt til oss for en tid tilbake at hun kom til å melde seg av.

Vi har skrevet for lenge siden inne til oss at vi virkelig unner dere seieren.

Ja virker som om de trur at vi har meldt på veldig få for at vi skal vinne. Men men by gones. :D Vi fokuserer på oss selv slik vi har gjort hele veien. :D

Håper ikke flere melder seg av da, det er jo ikke fortjent seier om de vinner på den måten..

Sorry, jeg måtte bare inn å kommentere når jeg fikk opp dette på latest.
Vi melder ikke av folk :)
De melder av seg selv uten at vi får gjort noe, vi prøver tappert å få alle til å fortsette å være med. Noe som har kommet fram i de fleste tråder der noen har nevnt avmelding. Og hun i kveld har sakt til oss for en tid tilbake at hun kom til å melde seg av.

Vi har skrevet for lenge siden inne til oss at vi virkelig unner dere seieren.

Vi har hele veien hatt et ønske om at det ikke skal bli drittkasting mellom gruppene, og reglene får jo ingen gjort noe med. Kjedelig at det melder seg av folk dere ikke vil skal melde seg av. Du skjønner kanskje hvorfor vi blir litt stresset nå på tampen. ;) Ønsker dere lykke til videre i kveld. ;)

Vi har hele veien hatt et ønske om at det ikke skal bli drittkasting mellom gruppene, og reglene får jo ingen gjort noe med. Kjedelig at det melder seg av folk dere ikke vil skal melde seg av. Du skjønner kanskje hvorfor vi blir litt stresset nå på tampen. ;) Ønsker dere lykke til videre i kveld. ;)

Ingen grunn til stress eller beskyldninger, vi prøver tappert å beholde alle påmeldte.
Og med den latest funksjonen får man desverre med seg slike skriverier og mange mister litt motet grunnet det, derav noen avmeldinger. Men jeg har selv en del beregninger og med en så stor ledelse som dere har nå kan jeg med 110 % sikkerhet gratulere dere med seieren :)

Og vi tror ikke dere har meldt på få med vilje, vi er bare glad dere har blitt aktive her inne igjen :)

Ingen grunn til stress eller beskyldninger, vi prøver tappert å beholde alle påmeldte.
Og med den latest funksjonen får man desverre med seg slike skriverier og mange mister litt motet grunnet det, derav noen avmeldinger. Men jeg har selv en del beregninger og med en så stor ledelse som dere har nå kan jeg med 110 % sikkerhet gratulere dere med seieren :)

Og vi tror ikke dere har meldt på få med vilje, vi er bare glad dere har blitt aktive her inne igjen :)

Takk for det :) Er slett ikke meningen å beskylde dere for noe altså. Lykke til frem til dere får deres hovedpremier, dere har en spennende tid i møte :)

Signerer bodilmor.

Jeg hadde blitt sykt lei meg hvis en av oss fem som har stått på hele uka hadde meldt seg av nå på slutten.

Ser ut som om vi har klart å få tilbake litt folk igjen også! Endelig :) Lykke til videre i kveld ;)

Signerer bodilmor.

Jeg hadde blitt sykt lei meg hvis en av oss fem som har stått på hele uka hadde meldt seg av nå på slutten.
hadde faktisk eg også!:P Hadde blitt steikforbanna!!:P Fordi då veit eg at folk hadde tenkt som vi på ein måte gjorde med april :P Sorry for det, april!:P men regner med du skjønner kvifor vi tenker slik? :P Vi har jo ikkje akkruat hatt tid til å lese så mykje inne på forumet dokka :P

Back
Topp