Da vet vi i alle fall at vi hr gjort det vi kan![]()
Jo, så klart, men blir surken likevell hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vet vi i alle fall at vi hr gjort det vi kan![]()
Jo, så klart, men blir surken likevell hehe
Er det sant?? Den er drøy!!!De har faktisk meldt av en person i kveld. :S Håper de ikke melder av mange flere nå rett før. :S
Er det sant?? Den er drøy!!!
Dei svarer vel: men dokke er så få uansett... Dei har kanskje ikkje skjønt at det er ei ulempe at vi er så få. Men trur ikkje vi skal blande oss, det gir dei ein tråd til å vere aktive iKjenner jeg blir provosert! Har litt lyst å gå å spørre om de syns det er fair...
De har faktisk meldt av en person i kveld. :S Håper de ikke melder av mange flere nå rett før. :S
Sorry, jeg måtte bare inn å kommentere når jeg fikk opp dette på latest.
Vi melder ikke av folk
De melder av seg selv uten at vi får gjort noe, vi prøver tappert å få alle til å fortsette å være med. Noe som har kommet fram i de fleste tråder der noen har nevnt avmelding. Og hun i kveld har sakt til oss for en tid tilbake at hun kom til å melde seg av.
Vi har skrevet for lenge siden inne til oss at vi virkelig unner dere seieren.
Vi har hele veien hatt et ønske om at det ikke skal bli drittkasting mellom gruppene, og reglene får jo ingen gjort noe med. Kjedelig at det melder seg av folk dere ikke vil skal melde seg av. Du skjønner kanskje hvorfor vi blir litt stresset nå på tampen.Ønsker dere lykke til videre i kveld.
![]()
Ingen grunn til stress eller beskyldninger, vi prøver tappert å beholde alle påmeldte.
Og med den latest funksjonen får man desverre med seg slike skriverier og mange mister litt motet grunnet det, derav noen avmeldinger. Men jeg har selv en del beregninger og med en så stor ledelse som dere har nå kan jeg med 110 % sikkerhet gratulere dere med seieren
Og vi tror ikke dere har meldt på få med vilje, vi er bare glad dere har blitt aktive her inne igjen![]()
Ser ut som om vi har klart å få tilbake litt folk igjen også! EndeligIngen grunn til stress eller beskyldninger, vi prøver tappert å beholde alle påmeldte.
Og med den latest funksjonen får man desverre med seg slike skriverier og mange mister litt motet grunnet det, derav noen avmeldinger. Men jeg har selv en del beregninger og med en så stor ledelse som dere har nå kan jeg med 110 % sikkerhet gratulere dere med seieren
Og vi tror ikke dere har meldt på få med vilje, vi er bare glad dere har blitt aktive her inne igjen![]()
einigDere har jo vært sinnsykt flinke!Håper bare det fortsetter å være litt liv her inne, jeg synes det er enklere og koseligere å skravle her.
![]()
hadde faktisk eg også!Signerer bodilmor.
Jeg hadde blitt sykt lei meg hvis en av oss fem som har stått på hele uka hadde meldt seg av nå på slutten.