Jeg håper dere

Dollface

Forumet er livet
VIP
Vinner jenter. Og at juks som utmelding blir oppdaget og ikke fører til seier for de i det andre terminforumet.

Helt enig! Fra ca ingen innlegg til.. <Dette! sykt bra!

Vinner jenter. Og at juks som utmelding blir oppdaget og ikke fører til seier for de i det andre terminforumet.
De sloss bare om andreplassen, tror jeg ;) Og unner oss å vinne!

Noen som vet hbordan det ligger ann?

Heia August! Håper også at vi vinner ;) Veldig kjekt at dere andre kommer inn å hjelper til :D

Det håper (og trur eg) så lenge ingen jukse :) fy så vi har stått på :) har jo aldri vert så mykje liv i denne termingruppa sia den vart laga :)

Siden onsdag tror jeg :)

Vi har vel bestemt oss for å ikke bry oss med hvordan de andre spiller så lenge det er innenfor reglene, og det er utmelding dessverre. Kommer det utmeldinger nå noen timer før det er over derimot så stiller det seg annerledes.

Vi har vel bestemt oss for å ikke bry oss med hvordan de andre spiller så lenge det er innenfor reglene, og det er utmelding dessverre. Kommer det utmeldinger nå noen timer før det er over derimot så stiller det seg annerledes.

signerer og blir litt surken hvis det blir masseutmeldinger nå.

HVordan blir utmeldinger juks?
Har ikke peiling på dette eg.. *Flau*
Er bare med for å hjelpe :)
Det går på antall postede innlegg fordelt på antall påmeldte i konkurransen!
Så om de melder av folk i kveld, så vil de som sitter igjen få flere poster i snitt, er du med? ;)

Ja da er eg med ;)
Godtar moderatorene det da? Når det er tydelig hvorfor de evnt gjør det?
Ja det er innenfor reglene. ;) tror ikke apriljentene kommer til å.gjøre det. :D:D

Ja det er innenfor reglene. ;) tror ikke apriljentene kommer til å.gjøre det. :D:D

Virker som de har godtatt at det mest sannsynlig blir 2.plass ;)

Back
Topp