Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sloss bare om andreplassen, tror jegVinner jenter. Og at juks som utmelding blir oppdaget og ikke fører til seier for de i det andre terminforumet.
Endelig litt liv på forumet!Helt enig! Fra ca ingen innlegg til.. <Dette! sykt bra!
Vi har leda sia onsdagNoen som vet hbordan det ligger ann?
Sia onsdag tror jeg.Vi har leda sia onsdag....trur det er sia onsdag? Eller er det sia mandag?
Vi har vel bestemt oss for å ikke bry oss med hvordan de andre spiller så lenge det er innenfor reglene, og det er utmelding dessverre. Kommer det utmeldinger nå noen timer før det er over derimot så stiller det seg annerledes.Vinner jenter. Og at juks som utmelding blir oppdaget og ikke fører til seier for de i det andre terminforumet.
Vi har vel bestemt oss for å ikke bry oss med hvordan de andre spiller så lenge det er innenfor reglene, og det er utmelding dessverre. Kommer det utmeldinger nå noen timer før det er over derimot så stiller det seg annerledes.
Det går på antall postede innlegg fordelt på antall påmeldte i konkurransen!HVordan blir utmeldinger juks?
Har ikke peiling på dette eg.. *Flau*
Er bare med for å hjelpe![]()
Da vet vi i alle fall at vi hr gjort det vi kansignerer og blir litt surken hvis det blir masseutmeldinger nå.
Ja det er innenfor reglene.Ja da er eg med![]()
Godtar moderatorene det da? Når det er tydelig hvorfor de evnt gjør det?
Ja det er innenfor reglene.tror ikke apriljentene kommer til å.gjøre det.
![]()
Hvis de ikke har en hemmelig planVirker som de har godtatt at det mest sannsynlig blir 2.plass![]()
Hvis de ikke har en hemmelig plan
![]()