Jeg gruer meg

Jeg skjønner sååå godt hvordan du har det. Har bestilt meg privat ultralyd i morgen (er i uke 16), og jeg gruer meg sånn! Jeg har vært på ultralyd i uke 6, 8, 10, 12 (pga. tidligere spontanaborter) og 15 (pga. smerter), men det hjelper liksom ikke... Er overbevist om at jeg skal få dårlige nyheter denne gangen. Det har jeg vært ved alle de andre ultralydene også, forresten.

Når på dagen har du time?
10.30 im,
Wæææ
 
Masse lykke til i dag!
 
Lykke til!
 
Fyrtigrisen nå spyr jeg snart :(
 
Lykke lykke lykke til i dag <3 Dette går såå fint :) Gleder meg til oppdatering :D
 
Tenker på deg!

Jeg var også kvalm av nervøsitet i morges, men ultralyden gikk veldig fint.
 
Lykke til! Du får gi oss en oppdatering etterpå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alt så veldig fint
 
Så bra!!!! god følelse!!!
 
JAAAAAA!!! Så herlig!
(Har oppdatert sida jevnlig nå i over enn time for å se etter oppdateringer)
Jeg er så letta at jeg holdte på å begynne å gråte <3 Jeg skal på ny ultralyd 2 oktober allerede for å se at babyen vokser som den skal. Hadde også negativ glukosebelastningstest så er veldig glad for det også. Jeg svevde ut av rommet for å si det sånn <3 ny termin ble satt til den 11 februar, hadde regnet feil termin men er like langt som jeg trodde.
 
Jeg er så letta at jeg holdte på å begynne å gråte <3 Jeg skal på ny ultralyd 2 oktober allerede for å se at babyen vokser som den skal. Hadde også negativ glukosebelastningstest så er veldig glad for det også. Jeg svevde ut av rommet for å si det sånn <3 ny termin ble satt til den 11 februar, hadde regnet feil termin men er like langt som jeg trodde.
Så deilig! Nå kan du slappe av en stund til. :) Alle svangerskap er forskjellige, så du skal se det går helt fint denne gangen.
 
Back
Topp