Jeg gruer meg..

2+mai bebi

Glad i forumet
Jeg kjenner at jeg gruer meg til jeg skal si det til sjefen. Jeg har jo nesten ikke jobbet lenger enn en mnd[&:]
Men det er bare og samle opp litt mot. Det er jo en utrolig herlig nyhet så man skal jo kanskje ikke grue seg men..

Gjør dere?

jeg kjenner at jeg gruer meg litt, var jo gravid sist jeg begynte å jobbe der igjen,(slutta, hadde en
annen jobb et års tid, og begynte igjen akkurat når jeg fant ut at jeg var gravid)

men, han er en kjempeålreit sjef, så jeg regner med at det går bra[;)]

jeg husker jeg grudde meg veeedlgi sist.. men reaksjonen av så positiv! Hun ble så glad på mine vegne og sa at "kjære deg! Dette er jo en positiv ting! Du skal ikke være bekymret for å fårtelle oss"!!! :) Vi kvinner på jo støtte hverandre osv osv.-. det gikk superbra! :)

Ny skjef nå, og tenker å si det når det passer seg .:) gruer meg ikke veldig nei!

Jeg kjenner jeg gruer meg veldig.. har nettopp fått meg ny stilling på jobb..selv om jeg har vært der noen år og kjenner de godt, så har jeg blitt gravid på det dummeste tidspunktet EVER jobbmessig..
men sånn er det..dette er et mirakel, og det er nå sånn at de er vi jentene som føder barna!!!

Gruer meg ikke.

Gruer meg veldig til å si det. har jobbet som vikar i snart 8 år fikk en ny stilling der i oktober og ny sjef og fastannsettelse i mai. Vi er en liten enhet så lite med vikarer og ei kollega fikk en gutt for en mnd siden. Synes det er vanskelig å ta opp ting med sjefen, har på følelsen at hun ikke blir noe fornød nei.

Back
Topp