Jeg gremmes

Sicily

Forumet er livet
hver gang reklamen for jule-cd'en til Sissel og Odd Nordstoga ruller over skjermen.. Hvorfor? Fordi han gjør en sånn idiotisk nybegynnerfeil at han synger "Det lyser i stillllle grender", ikke "Det lyser i stiiiiille grender". Alle vet at man synger de lange tonene på vokaler. L er teknisk sett ikke en synge-lyd. Har de ikke folk i studio som luker bort sånne feil? [8D][8D]

(Jada, jeg har store bekymringer i livet for tiden..)[8D]

har irritert meg over akkurat det samme

bryr meg igrunn ikke nevneverdig. tror har har lyst til å være litt sånn uvøren og rufsete i kantene. og han kler det jo igrunn. :)

lyst på den CD'n jeg [:)]

Skal legge merke til det neste gang![8D]

åhh du måtte si det!! nå kommer det til å irritere meg hver gang jeg ser reklamen[&:][8D]

Har ikke tenkt over det, før nå..
Og da kommer jeg til å irritere meg over det.. [8D]

Men er ikke han telemarking?

Har også tenkt på om jeg ville ha den CD'en, men hvis han har sånne fei gjennom hele kommer jeg bare til å blir frustrert hver gang jeg hører på den. [8D]

GAAAAAH!!!
Fader.... kommer til å merke sånn evig jeg nå[:D][8D][:o]

ORIGINAL: *Meya*

Men er ikke han telemarking?

Har ingenting med saken å gjøre. Man skal fortsatt ikke synge på konsonanter. [;)]

Har jeg ikke tenkt på, men gjør vell det nå[:D] Syns han synger fint jeg da, syns introen til Linus i svingen er så fin[;)]

HAHAHAHAHAHAHA!!! Godt det ikke bare er meg!!! Har lenge sagt det til sambo..
Samme på alle sangene:
Grisen står å hyylerrrrrrrrr i den stille kvelllllllllll...

Tror bare jeg vet om han som synger konsonanter.. [:D]
Men jeg syns han synger fint og har stilig musikk da.. Noe liksom.. Glad i folkemusikk.. [:)]

Har jeg ikke tenkt på, men skal jammen ha øra på stilk neste gang haha...

Jeg elsker Odd.. for min del kan han holde de konsonantene så lllllllllennnnnnnnnnge han vil... :-)[:)]

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Juliette

Og jeg lurer på hvorfor nesten alle klapper på 1 og 3, ikke på 2 og 4[8D]

Og så lurer jeg på om det er et krav til å klappe slik at man trekker armene bak seg - når man er gladkristen?

Man skal være glakristen, trekke armene bak seg (frem og tilbake) og klappe på 2 og 4

Back
Topp