Jeg gleder meg

Tekanne

Glad i forumet
til påske!!!
Vi skal være på landet i nesten en hel uke! Deilig!

Skal dere reise bort!?[8D]

Høres deilig ut med en ferietur. Jeg er på landet hele tiden [:D]
Her skal dagene nytes, og for håpentligvis får jeg overskudd til å bake litt og nyte helgefreden.

Gleder meg veldig til påske, skal være lange late dager med alle hjemme.
Så skal vi over til Sverie og se på barnevogn og utstyr,
og ikke minst mannen skal ha 10 dager fri i ett, det blir kjempe godt.

Skal på besøk til familien :) Satser på å få prøvd bæresjalet jeg har kjøpt på min 3mnd gamle nevø, og kanskje jeg får lurt på han noen tøybleier og [:D] Må jo øve meg [:D]

ORIGINAL: Stjernejenten

Skal på besøk til familien :) Satser på å få prøvd bæresjalet jeg har kjøpt på min 3mnd gamle nevø, og kanskje jeg får lurt på han noen tøybleier og [:D] Må jo øve meg [:D]

Kjekt med familetreff! Hvilket bæresjal har du kjøpt??[:D]

Vi skal være hjemme og slappe av bare, blir sikkert noen små turer. [:)]

ORIGINAL: Indigo

Høres deilig ut med en ferietur. Jeg er på landet hele tiden [:D]
Her skal dagene nytes, og for håpentligvis får jeg overskudd til å bake litt og nyte helgefreden.

Me too[:D] Bor på landet, så vi blir hjemme og koser oss[:D]

Vi reiser nordover til svigers. Jeg gleder meg enormt, elsker å være der for da har jeg skikkelig ferie. De tar seg av Sander så vi får sove lenge hver dag, svigermor lager middag og vi får ikke lov til å gjøre annet enn å slappe av. Elsker svigerforeldrene mine[:D]

Jeg skal hjem til foreldre og søsken, og gleder meg kjempemasse!! [:)] 

Vi skal vel være hjemme og pusse opp [:'(] dvs, samboer må pusse opp, jeg skal vel være forsiktig med maling (uff så leit) [:-]

Vi skal mest sannsynlig til min mamma, 60 mil herfra..blir deilig[:)]

vi skal på hyttetur[:)] gleder meg masse[:)]

Gleder meg jeg også! Jeg skal ha FRI fra jobben og tilbringe tid med barna mine[:)] Ordentlig kooose oss skal vi med baking og turer håper jeg[:)]

Back
Topp