Jeg gleder meg til......

Linselusen

Linselusen
* Å kunne se beina mine når jeg går
* Å slippe å få melkesyre i beina når jeg går i oppoverbakke
* kunne spise pizza, sjokolade og drikke cola uten å få killer halsbrann etterpå
* klippe tåneglene uten akrobatikk
* Plukke opp ting i fra gulvet
* sitte meg normalt inn i en bil
* komme seg normalt ut av en bil
* løpe etter guttene på butikken
* nå ting i skapet uten å skvise ungen inn i blæren
* bøye seg for å nå ting på sofa bordet uten at man må rulle, ta fatt eller gi opp å spøre min kjære om å ta over.
* slippe å hamstre opp i sofaen med det du troooor du trenger, når du er alene hjemme uten mann.
* bruke opp varmtvannet i dusjen uten å svime av
* BARBERE BEINA og DOTTEN!

Hva gleder dere dere til etter fødselen? (uten om å endelig ha den lille i armene, for det er jo opplagt ;) )

Jeg gleder meg til å pynte meg i fine kjoler(har ikke vært i form), føle meg som meg selv igjen, til en kald øl en gang(selvsagt ikke med én gang ha ha), til å kunne sove på magen og ryggen, til å ha normal fordøyelse, og sist men ikk minst til å kunne spise alt jeg ikke har kunnet spise!!!

Kunne ta på meg de skoa jeg vil :) å ikke bare de som de ekstremt hovne bena mine får plass I.
Kunne gå en tur uten å måtte gå på krykker eller være sengeliggende etter en tur på butikken.
Få på meg jeansen min:D
Snu meg I senga uten å bruke 10 min på det.
Kunne få ta på meg alle typer klær som skal oppover bena på en normal måte:p

Å det viktigste kunne gi mannen♡ min en ordentlig klem uten å føle at jeg ikke rekker frem pga at magen er I veien.

• Å spise spekemat og det jeg vil
  • Kunne ligge på magen
  • Kunne puste ordentlig og slippe maserier
  • Slippe og ta sprøyter i magen
  • Kunne leke og herje med toåringen
  • Kunne bruke kjemikalier (male etc)

Gleder meg til å slippe å løpe på do hele tida...

Også gleder jeg meg til å slippe å tisse på et glass om morraen, før kontroller...:p helt umulig å få til det på en ok måte nå, også glemmer jeg alltid å kjøpe inn glass når det er tomt, så mannen må alltid ile ut kvelden før kontroll for å kjøpe...:p

Også gleder jeg meg til å slippe å måtte be om hjelp for å ha på sko og sokker...

Gleder meg til å slippe å løpe på do hele tida...

Også gleder jeg meg til å slippe å tisse på et glass om morraen, før kontroller...:p helt umulig å få til det på en ok måte nå, også glemmer jeg alltid å kjøpe inn glass når det er tomt, så mannen må alltid ile ut kvelden før kontroll for å kjøpe...:p

Også gleder jeg meg til å slippe å måtte be om hjelp for å ha på sko og sokker...
Haha, jeg glemmer og alltid de glassa...

Jeg gleder meg til å ikke føle meg så hjelpesløs uvirksom! Ligger alt for mye på sofaen og trykker på pad'en på grunn av vond rygg:(

Gleder meg til å gå tur i skog og mark
Gleder meg til å løpe og hoppe ;)
Gleder meg til å ha på vanlige klær
Gleder meg til å slippe å passe så veldig på hva jeg drikker eller spiser

Jeg gleder meg til å ikke føle meg så hjelpesløs uvirksom! Ligger alt for mye på sofaen og trykker på pad'en på grunn av vond rygg:(
Ikke meningen å trykke liker på denne.. :( Å gå gravid er ikke bare bare! heldigvis er det snart over, og man kan fungere normalt igjen <3

Gleder meg til:

- å kunne løpe om kapp med storesøster uten å "dø" etter to skritt :P Generelt være aktiv på tur og leke med henne.
- knytte skoa mine selv...
- bøye meg uten å ta sats
- Gi sambo en ordentlig klem
- bli kvitt vondter i bekken/rygg, og ikke minst slutte å kaste opp hver dag!

.. Også alt som dere andre også sier ;)

Gleder meg til:
* å kunne sove på magen,
* kunne barbere legger og rest (uten hjelp...)
* kunne snu meg i sengen uten å måtte våkne først/høre det knaser
* kunne løpe opp og ned trappen
*kunne bære ting uten at folk kommer løpende og forteller meg at jeg må ta det med ro (gjør det jo ikke hvis jeg er sliten/føler jeg ikke klarer det),
* få på meg klær uten at nedre del av magen flashes/blir kald

For å nevne noen

Gleder meg til å kunne snu meg i senga uten å få djevelvondt og være redd for å klemme sund hodet til babyen!

Gleder meg til å slappe av i en behagelig stilling igjen.
Og til å kunne gå tur.
Og til å spise normalt uten å få halsbrann!
Og å orke å trene skikkelig igjen.
Mest av alt til å bli kjent med mageboeren ❤️

Jeg gleder meg til å gå i klesbutikken og ikke bare ha 2 hyller å velge fra, å komme meg ut fra sofaen uten å velte rundt og måtte ake meg frem, å kunne være i bevegelse mer enn 30 minutter uten at alt låser seg, den første middagen med min kjære på restaurant hvor jeg kan drikke rødvin :hungry:

- Gå og reise meg uten bekkenløsning
- Ligge på magen!
- Spise sushi, laksepålegg, hummer, spekemat.
- Gå turer med lille, og trene.
- Klemme og ha skikkelig sex med mannen
- Barbere meg nedentil igjen
- Å feire jul med en liten baby
- Å få lov å være mamma! Det er en velsignelse :D

Alt skal nytes sekund for sekund!

Jeg gleder meg til:
-Å få gjort ordentlig rent i huset, som har vært en utfordring pga bekkenet
-Sove på magen
-Spise fenalår
-Ut og gå tur
-Kunne løfte opp ungene og gi dem knuseklemmer
-Kunne sitte på gulvet og leke med ungene uten å tenke på hvor mannen er i verden så man kan komme seg opp igjen
Og bare det å ikke være gravid i seg selv...

Back
Topp