Jeg gleder meg til jul!!!

Her er det å den siste så skal jammen nyte hvert sekund :D
Å ikke nok med det men jeg elsker julen :D så denne blir jo ekstra god :D
Ny baby p masse kos hjemme i advent :D :D begynne tidlig på julegaver slik at det blir minst mulig stress :D :D

Det var ikke så dumt. Sånn tenker jeg hvert år, begynne tidlig med gavene. Men så blir det alltid at jeg stormhandler i desember.

Jeg bare elsker julen, og denne blir jo helt spesiell :D Jeg har generelt fredet desember, og har alltid som mål å være ferdig med gaver i november. Får se hvordan det blir i år :) Blir uansett en fantastisk desember, hvis jeg har en liten frisk baby hos meg :D

Her er det å den siste så skal jammen nyte hvert sekund :D
Å ikke nok med det men jeg elsker julen :D så denne blir jo ekstra god :D
Ny baby p masse kos hjemme i advent :D :D begynne tidlig på julegaver slik at det blir minst mulig stress :D :D

Det var jammen godt du sa! Hehe jeg handler lille julaften hvert år... Det kan ikke bli i år nei!

I år skal eldste jenta være hjemme med oss så det blir veldig koselig. Tenker faktisk en del på at jula i år vil bli spesielt fin. Også med den årlige familiesamlingen med svigers slekt. Det blir kos :) en liten vugge i stua.
Kanskje rømmegrøt og SPEKEMAT. :-D

Skjønner hva du mener, og ja...jeg gleder meg masse selv:)
Hadde en liten en på 2mnd julen 2013 og, var herlig det assa:D
Og nå blir det førjulsgave I 15 og:D Jaaaaaa<3<3<3<3

Jeg er over gjennomsnittet glad i julen, og gleder meg som et barn hvert år. Men denne julen blir nok den beste noen sinne. Jeg gleder meg muligens enda mer til jul i år enn hva jeg har gjort tidligere. Blir så koos med julehandling med en liten baby og kose med baby hele jula!

Jeg er over gjennomsnittet glad i julen, og gleder meg som et barn hvert år. Men denne julen blir nok den beste noen sinne. Jeg gleder meg muligens enda mer til jul i år enn hva jeg har gjort tidligere. Blir så koos med julehandling med en liten baby og kose med baby hele jula!
Signerer denne :P

Det var jammen godt du sa! Hehe jeg handler lille julaften hvert år... Det kan ikke bli i år nei!

I år skal eldste jenta være hjemme med oss så det blir veldig koselig. Tenker faktisk en del på at jula i år vil bli spesielt fin. Også med den årlige familiesamlingen med svigers slekt. Det blir kos :) en liten vugge i stua.
Kanskje rømmegrøt og SPEKEMAT. :-D
Er litt greit ja :p har ei født i november før å var temmelig glad for st jeg begynnte litt før hun kom så det ikke ble så mye stress å heller mere kos :D :D
Så håper jeg klarer det i år også :)

Så utrolig koselig med eldste jenta å hjemme da :D det blir nok en herlig jule feiring <3

Skal jeg være partypooperen og dra frem våkennettter og kolikk nå eller? :confused:

Nei da.. jo da...

Altså jeg også har tenkt tanken, jeg er virkelig over middels glad i julen. Alltid vært det.. og vite at vi faktisk skal feire julen som seks i familien er helt utrolig å tenke på.

Jeg tror at en nyfødt i hus vil bidra til å dra ned tempo, rolige dager med mye kos.
Men og mye slit og trøtthet ;)

I vår familie blir det 3 nye babyer til jul:D
Jeg og min kjære får vår første
Min svigerbror og hans kjære får sin første (er visst 6 uker på vei! Termin også i november!)
Min kusine og hennes kjøre får deres andre (termin i august)
:) :) :)

Gleder meg kjempemasse til jul :D I år blir det første gang jeg og samboeren er sammen på julaften også, så vi har lagd planer allerede. Jeg er fra Sørlandet og han fra Nordland men vi bor i Bergen, så vi har planlagt å være hjemme i år, tviler på at vi orker å reise litt over en mnd etter fødsel. Vi har ikke så stor plass, så familien er velkommen hvis de vil bo på hotell, men vi er forberedt på å være alene, og vi har egentlig ingenting imot det, blir bare mindre stress :)

Back
Topp