Jeg gleder meg til…

Her også :angelic: hvor gammel er storesøster hos dere? Mi blir 4 i mars. Så kommer til å bli 4 år og 5 måneder når lille kommer. Så spent på kjønnet også :shy:.
Storesøster er 4 år og blir 5 år i april, så ho er så stor at ho no lenge har pønska på korleis ho skal stelle ein ev baby (utan at ho veit at det no er ein på veg) :happy: Vert supergøy! Ho håpar på littlesøster, så me får sjå :smiley-ashamed004

Lillebror har vannkopper, så storesøster blir med mormor og morfar på juleselskap i dag. Vi andre hoppa på sushi når det ble endringer. GLEDER meg :smiley-ashamed004 :joyful:

Litt enig med @rageje for min del :smiley-ashamed004 Jeg er kjempeglad i svigerfamilien, men jeg gleder meg til mandag når jeg reiser hjem. Jeg har vært i senga for nesten hele oppholdet og har vært en ubrukelig svigerdatter, inkludert juleaftens middag. De vet jo at jeg er gravid og forstår helt at jeg sliter med kvalme, men jeg fortsatt føler dårlig at jeg ikke ble med selskap og kunne ikke hjelpe matlaging og rydding og sånt :(
Jeg kunne ikke bruke kjøkkenet helt fritt heller (fordi det ikke er huset mitt og jeg føler dårlig for å bruke utstyr osv, ikke fordi de ikke tillater meg til å bruke det). Men etter mandag har jeg null skyldfølelse for å være «late» og kan lage kvalme-vennlig mat i kjøkkenet mitt :dead:

Gleder meg til jul og nyttår er overstått, det har vært ekstra slitsomt nå med så dårlig form og det går så i ett :hilarious: Også gleder jeg meg til vinteren er over:angelic:

Back
Topp