Jeg gleder meg sånn!

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har begynt å glede meg skikkelig til å se prinsessa mi :D
Nesten så jeg blir litt utålmodig..gleder meg sånn til å få holde henne og bare se på henne i en evighet...! :)
Og så er jeg så hormonell for tiden at jeg griner bare jeg tenker på det..! Gruer meg ikke til fødsel heller for tiden, tenker bare på den lille jenta i magen :)

Det er vel bare positivt, vel?! :)
Det å være såpass spent på å se din datter at du ikke gruer deg til fødsel er vel bare bra! :)

Det er vel bare positivt, vel?! :)
Det å være såpass spent på å se din datter at du ikke gruer deg til fødsel er vel bare bra! :)

Ja det er bare positivt :) men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut til jul :) Åååh..det er så spennende! :D tro hvordan jeg gleder meg når det nærmer seg 40 uker da :D :D

Har hatt to drømmer om min lille, den første i uke 8 ca og den andre i uke 12.
Uansett hvor stressende drømmen var, så våknet jeg med ett smil :)

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Så koselig tråd! :D Mange gode og varme mammatanker her. :) Jeg gleder meg også, gruer meg ikke til fødsel, tenker bare at jeg skal hjelpe vår kjære lilleskatt med å komme ut, så jeg kan holde henne i armene mine. (Hehe, mulig man får litt andre tanker når man ligger der med rier... men den tid, den sorg ;)) Vi er jammen heldige som har noe så fantastisk å se fram mot, dere!

Back
Topp