Ja regne med vi tar en runde til de nærmeste i løpet av kristihimmelfartshelga, må uka gå fortJa, det blir så utrolig koselig og fin nyhet å deleSkal du også fortelle det neste uke til din familie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja regne med vi tar en runde til de nærmeste i løpet av kristihimmelfartshelga, må uka gå fortJa, det blir så utrolig koselig og fin nyhet å deleSkal du også fortelle det neste uke til din familie?
Så moro vi er flere som skal da. Blir så spennede å snike litt på lille spirenJeg skal også neste onsdag og da er jeg 12+3. Denne uken kan bare ikke gå fort nok. <3
Uff det kan ikke være en lett beskjed å få. Forstår godt valget dittJeg skjønner godt du teller ned dagene til kontrollen. Jeg skal på UL i morgen, da er jeg 11+5 i følge UL i uke 8. Jeg har heldigvis ikke opplevd en MA før, men ved sist svangerskap i høst fikk vi påvist kromosomfeil trisomi 18 ved 12-ukers UL (og påfølgende kontroller), noe som førte til valg av abort. Jeg er derfor utrolig nervøs for hva kontrollen i morgen vil vise (selv om det var helt tilfeldig at det hendte med oss sist)! Har bare sagt det til ei veninne og foreldrene mine, og gleder meg så til å (forhåpentligvis) kunne fortelle jenta mi på 2.5 år og resten av familie og venner nyheten. Håper dagene går fort for deg, og at alt går bra på kontrollen![]()
Ååååh nå er det bare to dager til onsdag!!!!
Endelig!!
Ååååh nå er det bare to dager til onsdag!!!!
Endelig!!
Spennende![]()
Hehe I know!! Onsdag er det ultralyd og i morgen er jeg 12 uker. Jeg er sååå spent. Gleder meg så mye!!!
Håper så utrolig mye at alt ser bra ut <3Me 2![]()
Håper så utrolig mye at alt ser bra ut <3

Alt MÅ se bra utFerdig snakka
![]()
Håper så utrolig mye at alt ser bra ut <3

Jeg har time allerede kl 0800 på morgenen, hva med dere?Enig Spurv, det MÅ det bare gjøre. Jeg orker ikke å tenke på det motsatte. Jeg skal oppdatere dere her etter timen. Gleder meg så utrolig mye!Jeg har time allerede kl 0800 på morgenen, hva med dere?

Enig Spurv, det MÅ det bare gjøre. Jeg orker ikke å tenke på det motsatte. Jeg skal oppdatere dere her etter timen. Gleder meg så utrolig mye!Jeg har time allerede kl 0800 på morgenen, hva med dere?
Spennende!! Masse lykke tilÅåååh nå er det bare to dager til onsdag!!!!
Endelig!!
Spennende!! Masse lykke til<3
Lykke til!!
Hvorfor har dere fått tidlig UL?
Jeg hadde en SA i desember i uke 11+5, men legen ville ikke henvise til tidlig UL denne gangen da "statistikken er på min side". Men i dag (12+5) stakk jeg innom jordmor på jobb (altså en kollega) og vi fant i det minste hjertelyden. Det var godt å få en bekreftelse på liv selv om jeg må vente helt til OUL med å se den lille!
Hvorfor har dere fått tidlig UL?
Jeg hadde en SA i desember i uke 11+5, men legen ville ikke henvise til tidlig UL denne gangen da "statistikken er på min side". Men i dag (12+5) stakk jeg innom jordmor på jobb (altså en kollega) og vi fant i det minste hjertelyden. Det var godt å få en bekreftelse på liv selv om jeg må vente helt til OUL med å se den lille!