Jeg gikk rett ut i dag... Oppdatert [emoji1][emoji1323]

Sløsing? Jeg kaller d belønning for hard jobbing i et år [emoji851]
Nettshopping? DET tørr jeg ikke [emoji23][emoji23] da hadde jeg begynt å sløst veldig [emoji23]

Belønning for hardt arbeid syns jeg mannen skal gi meg. En fødselsgave er på sin plass. Han syns han slipper billig unna. Så håper han kommer med en gave når ungen er født. [emoji14]
Nettshopping har jeg gjort mye. Genialt er det. Kjøper ikke noe mer på nett enn jeg hadde kjøpt på en shoppingtur. [emoji6]
 
Belønning for hardt arbeid syns jeg mannen skal gi meg. En fødselsgave er på sin plass. Han syns han slipper billig unna. Så håper han kommer med en gave når ungen er født. [emoji14]
Nettshopping har jeg gjort mye. Genialt er det. Kjøper ikke noe mer på nett enn jeg hadde kjøpt på en shoppingtur. [emoji6]

Hahaha- gi meg telefonnummeret til mannen din, jeg skal skaffe deg den bursdagsgaven din[emoji28][emoji851]

Oooh- jeg hadde vel hivd masse i handlekurver på butikker og fått sjokk når regningen kom [emoji23][emoji23] skulle hatt din kontroll!!
 
Jeg sitter ofte og "fantasishopper". Legger ting i handlekurven på nett. Så når jeg er ferdig ser jeg igjennom og tar bort det som kanksje ikke er så viktig allikevel, og som oftest ender jeg opp med å ikke bestille noe som helst, hehe
 
Hahaha- gi meg telefonnummeret til mannen din, jeg skal skaffe deg den bursdagsgaven din[emoji28][emoji851]

Oooh- jeg hadde vel hivd masse i handlekurver på butikker og fått sjokk når regningen kom [emoji23][emoji23] skulle hatt din kontroll!!

Alt må jo betales, og det opptar jo bare plass om det er unødvendig. Akkurat som kredittkort det, regninga må betales, og det er kjipt å ta helt av om man ikke trenger tingene man kjøper.
 
Oi! Det er nå jeg håper på min tar kvelden snart.. Skjedd en del siden sist jeg kjøpte epilator ja. Min er ganske mange år gammel nå.
Du blir bare rød første gangene, og om du ikke har epilert på en stund. Etter hvert ser du ingen reaksjon. Har innimellom brukt barberhøvel, mest mellom de gangene epilatoren tok kvelden og jeg fikk kjøpt ny. Derfor jeg vet du blir litt rød om du har et langt opphold.. Brukte litt lang tid på å kjøpe ny mellom første og andre. Tredje epilator nå, og den er vel ca 5-6 år gammel, om ikke mer.

Men utrolig bra at de holder så lenge da! Barberhøvler er dyrt så da sparer en jo raskt inn igjen pengene for en epilator
 
Jeg sitter ofte og "fantasishopper". Legger ting i handlekurven på nett. Så når jeg er ferdig ser jeg igjennom og tar bort det som kanksje ikke er så viktig allikevel, og som oftest ender jeg opp med å ikke bestille noe som helst, hehe

Jeg vil ikke vite hvor mange timer jeg har brukt på det Men sjelden jeg bestiller noe da
 
Jeg vil ikke vite hvor mange timer jeg har brukt på det Men sjelden jeg bestiller noe da
Fin måte å få stillt shoppebehovet på tenker jeg. Hjernen tror den har shoppet, men lommeboken har fri
 
Back
Topp