ORIGINAL: mammantilbebisensin
ORIGINAL: Toyah
ORIGINAL: mammantilbebisensin
ORIGINAL: Lady m/ Baby
Du om det. Ville ikke gitt snuppa softis når hun var så liten - det er faktisk en bakterie-bombe. Syns egentlig dette var en teit tråd å lage.. Var det for å gjøre narr av andres synspunkter?
Signerer denne, men det er vel ikke alle som leser og bryr seg om informasjon om hva man bør gi babyen og ikke ser jeg, selv er jeg nøye på sånt
Ja og jeg respekterer deg for det, og for dine valg.
men jeg vil også bli respektert for mine[:)]
Og en annen ting: de anbefalingene som gjelder i dag, var veldig annerledes enn de var da jeg fikk første mann. Men han er sunn og frisk han og
Respekterer deg for dine meninger.[;)]
Men det er et spørsmål om hva hver enkelt vil risikere, selv velger JEG å kjøre safe!
Vil gjøre det beste for barnet mitt, derfor følger jeg de anbefalinger som gis, da det er en grunn til at de blir gitt...
Hva du gjør derimot får du stå for selv.
Men skjønner ikke hva som var vitsen med denne tråden?
Du må jo ha laget den pga den tråden jeg skrev i stad som handlet om en nyfødt baby...
Hensikten med denne tråden var å lage en diskusjon. Og det blei det.[:D]
Den har ikke tatt seg riktig opp enda, men det er jo håp.
Om noen syns jeg gjorde ett dårlig valg, så kom med gruffet. På det måten kan jeg fyre meg litt skikkelig opp også glemmer jeg pinadø at jeg er sulten og.
Mulig det var ufint mot deg som starta den tråden i sta, unnskyld for det.
Denne uka har jeg fått kjeft av ei eldre dame på kaffeen i går for at Ole Alexander fikk is. La meg si det sånn at hun sparte ikke på kruttet. Og derfor passet det desverre litt for godt å hive seg etter tråden din i sta.
Når jeg var ute å gikk tur i dag, møtte jeg ei anna med barnevogn jeg ALDRI har sett før. Som så det som sin plikt å fortelle meg at ungen min nesten kunne koke i hjel oppi vogna fordi jeg hadde hengt teppe forran. Jeg ble ikke født i går, han hadde rikelig lufting oppi vogna.
På lørdag når jeg var på fotballcup, var jeg så dum at jeg skiftet bleie på Ole Alexander oppi vogna inne på cup området(ei tissebleie) og fikk da fortalt hvor ekle sånne småbarnsmødre var som slang puppen og bleiene sine overalt av en eldre herremann.
Så alt jeg ber om. kan jeg få lov til å ta mine valg. Jeg respekterer at andre tar sine[:D]