Og han fikk ikke vondt i magen og han lever i beste velgående i dag og[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kurtine
Hva skal du gi han i dag da?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??[:D]
ORIGINAL: Toyah
Hva skal du gi han i dag da?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??[:D]
Nja, er så tomt i skapene her. Så kanskje han får smake litt av nutrishaken til mor[:D]
ok..NÅ synes jeg synd på han..[&o]
ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*
om det var snakk om en liten smakebit så synes ik eg d e så gale, men i den andre tråden var d vel snakk om en helt liten baby, en unge på 5-6 mnd blir jo vill når de ser en is, hehe. Sebastian fikk en liten smak på is når han var 5-6 mnd.
Men jeg synes du til tider er litt vell spydig i mange tråder her inne, man må jo respektere andres syn på saker. Men det er selvsagt opp til deg hvordan du forholder deg til ting[;)]
ORIGINAL: Lykkeliten87
Tenker han synes det var kjempe godt![8D][:)]
om det var snakk om en liten smakebit så synes ik eg d e så gale, men i den andre tråden var d vel snakk om en helt liten baby, en unge på 5-6 mnd blir jo vill når de ser en is, hehe. Sebastian fikk en liten smak på is når han var 5-6 mnd.
Men jeg synes du til tider er litt vell spydig i mange tråder her inne, man må jo respektere andres syn på saker. Men det er selvsagt opp til deg hvordan du forholder deg til ting[;)]
joda det er mulig det. men jeg syns og at andre henger seg væl mye opp i hva andre gjør og ikke gjør. Og om du syns jeg er for spydig. Så har du muligheten til å blockere meg. så hvorfor ikke benytte seg av det.
Og så du at jeg nevnte noe om den andre tråden?
ja, noen henger seg kanskje mer opp i ting enn andre. Men det må dem vel få lov til, man blir jo ikke dårligere foreldre av det. Jeg sier ikke at du er FOR spydig, bare at du er det noen ganger. Men det kan no jaggu eg være og. hehe. Jeg regner jo med at du starta denne tråden fordi du har lest den andre tråden, men gud, kanskje eg tok feil....[:o][&:]
Og jeg har ikke behov for å blokkere deg, du kommer med mye bra innspill oxo, men for all del, kanskje du bare kan blocke meg..............[8|]
ORIGINAL: MammaOkt
En hver forelder må selv vurdere og ta ansvar for hva han/hun gir barnet sitt.
Av og til er jeg frista til å la sofia smake på jordbærsmoothien min, for hun strekker seg etter den[:D] Men siden hun er disponert for allergi så må hun nok fint vente.[;)]
Og han fikk ikke vondt i magen og han lever i beste velgående i dag og[:D]
ORIGINAL: Lady m/ Baby
Du om det. Ville ikke gitt snuppa softis når hun var så liten - det er faktisk en bakterie-bombe. Syns egentlig dette var en teit tråd å lage.. Var det for å gjøre narr av andres synspunkter?
Du om det. Ville ikke gitt snuppa softis når hun var så liten - det er faktisk en bakterie-bombe. Syns egentlig dette var en teit tråd å lage.. Var det for å gjøre narr av andres synspunkter?
ORIGINAL: mammantilbebisensin
Signerer denne, men det er vel ikke alle som leser og bryr seg om informasjon om hva man bør gi babyen og ikke ser jeg, selv er jeg nøye på sånt
Ja og jeg respekterer deg for det, og for dine valg.
men jeg vil også bli respektert for mine[:)]
Og en annen ting: de anbefalingene som gjelder i dag, var veldig annerledes enn de var da jeg fikk første mann. Men han er sunn og frisk han og
ORIGINAL: mammantilbebisensin
Signerer denne, men det er vel ikke alle som leser og bryr seg om informasjon om hva man bør gi babyen og ikke ser jeg, selv er jeg nøye på sånt
Mulig det var en teit tråd i dine øyne. Men det er ikke ment som å tråkke ned andres meninger. Jeg bare forteller at jeg har andre synspunkter enn deg. Og kan jeg ikke få lov til det?
Litt av poenget mitt er at Ole Alexander ser ut som en bitte liten baby i strl kan forvaksles med en 2-3 mnd baby. Men han er straks 6 mnd. Mulig det var dumt å gi han en skje softis, men det har vi altså valgt å gjøre her. Kan ikke se at det skader han på noen som helst måte
Ja, selvfølglig får du ha andre meninger enn meg. Jeg sa aldri at dine meninger var FEIL, men at jeg er av annen mening. Å jeg regner med at vi kan ha ulik mening!!