Jeg ga Ole Alexander softis i går

Selv hadde jeg ventet med melkprodukter til han var 10 mnd - 1 år, men meg om det[;)]

ORIGINAL: kurtine

Hva skal du gi han i dag da?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??[:D]

Nja, er så tomt i skapene her. Så kanskje han får smake litt av nutrishaken til mor[:D]

ORIGINAL: Lillejenta19

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!![:@]

Rull nå inn du da kjærring[&:]

[:D]

ORIGINAL: Toyah

Nja, er så tomt i skapene her. Så kanskje han får smake litt av nutrishaken til mor[:D]

ok..NÅ synes jeg synd på han..[&o]

ok..NÅ synes jeg synd på han..[&o]

åffer skal han ha det noe bedre enn meg liksom. likt skal være likt[:D] 

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

om det var snakk om en liten smakebit så synes ik eg d e så gale, men i den andre tråden var d vel snakk om en helt liten baby, en unge på 5-6 mnd blir jo vill når de ser en is, hehe. Sebastian fikk en liten smak på is når han var 5-6 mnd.

Men jeg synes du til tider er litt vell spydig i mange tråder her inne, man må jo respektere andres syn på saker. Men det er selvsagt opp til deg hvordan du forholder deg til ting[;)]

joda det er mulig det. men jeg syns og at andre henger seg væl mye opp i hva andre gjør og ikke gjør. Og om du syns jeg er for spydig. Så har du muligheten til å blockere meg. så hvorfor ikke benytte seg av det.

Og så du at jeg nevnte noe om den andre tråden?

ORIGINAL: Lykkeliten87

Tenker han synes det var kjempe godt![8D][:)]

ORIGINAL: Lykkeliten87

Tenker han synes det var kjempe godt![8D][:)]

Joda, det syns han. og ikke minst syns storebror det var morro å få lov å gi han en skje[:D]

Ser ikke noe galt i en liten smaksprøve [:D].
Dessuten er du mamman, og bare du og pappan kan sette begrensningene [:)]

om det var snakk om en liten smakebit så synes ik eg d e så gale, men i den andre tråden var d vel snakk om en helt liten baby, en unge på 5-6 mnd blir jo vill når de ser en is, hehe. Sebastian fikk en liten smak på is når han var 5-6 mnd.

Men jeg synes du til tider er litt vell spydig i mange tråder her inne, man må jo respektere andres syn på saker. Men det er selvsagt opp til deg hvordan du forholder deg til ting[;)]

joda det er mulig det. men jeg syns og at andre henger seg væl mye opp i hva andre gjør og ikke gjør. Og om du syns jeg er for spydig. Så har du muligheten til å blockere meg. så hvorfor ikke benytte seg av det.

Og så du at jeg nevnte noe om den andre tråden?

ja, noen henger seg kanskje mer opp i ting enn andre. Men det må dem vel få lov til, man blir jo ikke dårligere foreldre av det. Jeg sier ikke at du er FOR spydig, bare at du er det noen ganger. Men det kan no jaggu eg være og. hehe. Jeg regner jo med at du starta denne tråden fordi du har lest den andre tråden, men gud, kanskje eg tok feil....[:o][&:]
Og jeg har ikke behov for å blokkere deg, du kommer med mye bra innspill oxo, men for all del, kanskje du bare kan blocke meg..............[8|]

Jeg har ikke behov for å blokkere noe, heller ikke deg. Og jeg tåler å bli snakka til og jeg. Men ja, jeg kan være spydig noen ganger og andre ganger er jeg støttende. Men jeg treger ikke være spydig fordi jeg ikke er ening med andre.
Og jeg laga ikke tråden for å tråkke på andre

En hver forelder må selv vurdere og ta ansvar for hva han/hun gir barnet sitt.
Av og til er jeg frista til å la sofia smake på jordbærsmoothien min, for hun strekker seg etter den[:D] Men siden hun er disponert for allergi så må hun nok fint vente.[;)]

ORIGINAL: MammaOkt

En hver forelder må selv vurdere og ta ansvar for hva han/hun gir barnet sitt.
Av og til er jeg frista til å la sofia smake på jordbærsmoothien min, for hun strekker seg etter den[:D] Men siden hun er disponert for allergi så må hun nok fint vente.[;)]

samme her! [:)]

Og han fikk ikke vondt i magen og han lever i beste velgående i dag og[:D]

Signerer denne... andreas har også fått smake is og det som er.
Han har ikke reagert på det og syns det er stas å få smake på det mamma og pappa har spist![;)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Du om det. Ville ikke gitt snuppa softis når hun var så liten - det er faktisk en bakterie-bombe. Syns egentlig dette var en teit tråd å lage.. Var det for å gjøre narr av andres synspunkter?

Mulig det var en teit tråd i dine øyne. Men det er ikke ment som å tråkke ned andres meninger. Jeg bare forteller at jeg har andre synspunkter enn deg. Og kan jeg ikke få lov til det?

Litt av poenget mitt er at Ole Alexander ser ut som en bitte liten baby i strl kan forvaksles med en 2-3 mnd baby. Men han er straks 6 mnd. Mulig det var dumt å gi han en skje softis, men det har vi altså valgt å gjøre her. Kan ikke se at det skader han på noen som helst måte

Du om det. Ville ikke gitt snuppa softis når hun var så liten - det er faktisk en bakterie-bombe. Syns egentlig dette var en teit tråd å lage.. Var det for å gjøre narr av andres synspunkter?

Signerer denne, men det er vel ikke alle som leser og bryr seg om informasjon om hva man bør gi babyen og ikke ser jeg, selv er jeg nøye på sånt

Dessuten synes det godt på en baby om den er nesten nyfødt eller ikke[:)]

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Signerer denne, men det er vel ikke alle som leser og bryr seg om informasjon om hva man bør gi babyen og ikke ser jeg, selv er jeg nøye på sånt

Ja og jeg respekterer deg for det, og for dine valg.
men jeg vil også bli respektert for mine[:)]

Og en annen ting: de anbefalingene som gjelder i dag, var veldig annerledes enn de var da jeg fikk første mann. Men han er sunn og frisk han og

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Bryr seg???? Det har vel ikke noe med det å gjøre vel?[8|]
Det står da ingen steder at man ikke kan gi barna smaksprøver?????
Og det er heller ingen FASIT på hva man kan gi barna o.l?
Hvordan klarte besteforeldrene og foreldrene våre seg før i tiden?
Da det ikke var så mye sånn snikk snakk om hva som man fikk lov til/ikke fikk lov til før?
Vi kan jo være nøye på det vi gjør selv om vi lar de få en smakebit av ting og tang innimellom.
Betyr ikke at du er en bedre forelder enn alle andre, selv om du gjør det på din måte.
Det virker hvertfall sånn i dette innlegget du skriver her!!!!!!!!![>:]

Mulig det var en teit tråd i dine øyne. Men det er ikke ment som å tråkke ned andres meninger. Jeg bare forteller at jeg har andre synspunkter enn deg. Og kan jeg ikke få lov til det?

Litt av poenget mitt er at Ole Alexander ser ut som en bitte liten baby i strl kan forvaksles med en 2-3 mnd baby. Men han er straks 6 mnd. Mulig det var dumt å gi han en skje softis, men det har vi altså valgt å gjøre her. Kan ikke se at det skader han på noen som helst måte

Ja, selvfølglig får du ha andre meninger enn meg. Jeg sa aldri at dine meninger var FEIL, men at jeg er av annen mening. Å jeg regner med at vi kan ha ulik mening!!

Ja, det kan vi
Og jeg respekterer at du har dine

Back
Topp