Jeg ga etter for presset...

Majka

Betatt av forumet
.. og testet selv idag.

Gubben syns jeg skulle og jeg var ikke akkurat vanskelig å be. [:D]
Men tror dere testen ble positiv, da? Nei, selvfølgelig ikke! [:@] Ikke engang en skygge av en skygge!! [:@][:@]

Typisk, når jeg tror jeg har symptomer, da blir den negativ.. [:-]
Har enda jæ... vondt i brystene og i dag har jeg enda vært skikkelig kvalm hele dagen!
Men det spørs om ikke den forb..... tanta kommer snart... [>:]

Lurer virkelig på hva gyn.pol. kommer til å si i morgen.. [8|]
 
Spennende å se hva de sier!!!
Er det urtedning du begynner med?
 
Uff da,Ronja! [&o] Vet akkurat åssen du har det! [&o] Fikk selv den helsikkes TTR på besøk for et par dager siden. Ikke noe moro!
Syns vi alle fortjener å snart få en liten spire inni magen vår! Hadde jo blitt verdens beste julegave! [:D]

Ønsker deg masse lykke til videre,Ronja!! [:D]
 
hei Ronja!!

Håper du bare har testet for tidlig siden du har alle disse symptomene!!

Lykke til hos gyn også!!

M
 
Takk, jenter!
Er så greit å vite at man kan få litt støtte her inne når man trenger det!

Pastella: Ikke utredning, nei. Har målt hcg'et i blodet etter sa og prøven på onsdag skal egentlig
være den siste for å se om nivået har gått helt ned til 0. Jeg må ringe gyn.pol. i morgen for å høre om
de har fått resultatet av den siste prøven. Hvis ikke hcg'et har gått ned til 0, antakelig inn
til utskrapning. Jeg håper jo litt fremdeles at det heller har steget igjen, men nå vet jeg sannelig ikke..
Har litt antydning av rosa i utfloden nå, men tappen er fremdeles godt lukket og litt hard inni, men myk
utenpå. Skjønner ingenting, jeg, så det skal bli godt å få en fullstendig avklaring i morgen.
 
Det skjønner jeg godt!
Lykke til i mårra da!
 
Ja presset er lett å gi etter for, på godt & vont [8|]

Lykker til i mårra da [;)]

*tvi tvi tvi*

Klem fra Kathrine
 
Vet du at det der så jeg å esereht! Har sendt henne pm, men ikke noe svar enda...
hmmm
 
Back
Topp