Jeg fungerer ikke!

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg fungerer ikke lenger! Jeg kryper meg til en sykt stressende jobb (ansvar for 900 ansatte) og kryper enda saktere hjem. I jobben klarer jeg ikke være sosial i lunsjen, siden jeg spyr av mat lukten. Klarer ikke spise annet enn klementiner. Når jeg kommer hjem er jeg verdens verste kone og mamma :( Ligger bare på sofaen under et pledd frem til jeg legger meg kl 21.

Arg, det er så frustrerende å ikke fungere til noen ting!
Puff.. dagens utblåsning..

Han er kjempeflink husfar! Han er hjemme i pappaperm og tar alle de huslige pliktene, og så befaler han meg til sofaen når jeg kommer hjem. Jeg var kjempedårlig forrige svangerskap også, så det er ikke nytt for han ;) Hva med din?

Imponert! Jeg har ikke så mange som 500 jeg har ansvar for, og måtte ty til 50% sykemelding, og fortsatt klarer ikke å fungere optimalt de 4 timene jeg er på kontoret. Går heller ikke opp til lunsj. Klarer ikke å gå inn i en matbutikk, heller ikke kjøkkenet hjemme. Vil helst bare ligge i en mørk og stille krok helt alene.
Takk og pris for mannen som tåler det i tillegg til lille med vannkopper! <3

Han min er også i pappaperm, men er ikke alltid det fungerer like godt her, han er ikke alltid like forståelsesfull, så her blir det litt krangling dessverre :-(

Han min er også i pappaperm, men er ikke alltid det fungerer like godt her, han er ikke alltid like forståelsesfull, så her blir det litt krangling dessverre :-(
Huff, nei så kjedelig! Han får ta seg selv i nakken!! De skulle gjerne fått kjent selv 1 uke hvordan det er.. Replikker som gravid er ingen sykdom får meg sint. Hadde jeg ikke vært gravid, så hadde kvalme, å spy, samt enorm slapphet og tidvis hodepine ikke vært at jeg var frisk som en fisk iallfall. Men føler liksom jeg bare må bite tennene sammen når jeg er gravid.. For blir der likt forrige gang, så blir jeg ikke kvitt det før fødsel.

Back
Topp