Jeg frykter

Gunni

Forumet er livet
for at alle disse diskusjonene som er her, ender i nedleggelse av BV...

Seriøst?

Har vært på forum som har blitt nedlagt før... og det er såååå kjipt...

Var diskusjonene der verre enn her?

Mener ikke å tvile på deg, bare at jeg syns at litt av poenget med diskusjonsforum er, vel, diskusjon! [:D][:D][:D]

Selvsagt skal man kunne diskutere på et diskusjonsforum. Synes bare det er så mye usaklig sagt som går direkte på personer her inn, at jeg blir skremt... Og jeg er ikke av den skjøre typen...

Jeg er kanskje ikke her så mye som deg (?) men det virker da som om moddene er ganske aktive? Jeg syns halvparten av brukerne heter Deleted User jeg.... [:D]

Jeg er ikke så mye inne på generelt lengre, for jeg synes noen innlegg er usmakelig... Håper bare det roer seg ned...

BV bør være et sted det er koselig å komme innpå, der man deler erfaringer og høster andres. Det var en tanke jeg slengte ut i lufta, litt i redsel for at fritidssysselen min skal forsvinne under beina på meg pga ugagnskråker...

ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: Gunni

Jeg er ikke så mye inne på generelt lengre, for jeg synes noen innlegg er usmakelig... Håper bare det roer seg ned...

BV bør være et sted det er koselig å komme innpå, der man deler erfaringer og høster andres. Det var en tanke jeg slengte ut i lufta, litt i redsel for at fritidssysselen min skal forsvinne under beina på meg pga ugagnskråker...

denne signerer jeg Gunni!!!

[:D]

Nei tror nok ikke det, dem følger jo med og sletter når det går over streken [:)]

Jeg henger en del her inne jeg, å har aldri sett noe til dette som dere snakker om..

Er ikke av den typen som blir lei meg dersom noen er uenige med meg heller da.. Folk kan kalle meg hva de vil, tar meg ikke nær av det egentlig..

Men dersom folk her inne er veldig vare, bør de begrense hva de legger ut, og bare styre unna slike tråder med sårbare emner..

Det mener jeg..

ORIGINAL: Gunni

kunne ikke vært mer enig[;)]

Back
Topp