jcecilie
Gift med forumet
At julenissen ikke finnes[:)] hvert år så har pappen gått på do og da har julenissen kommet. og de siste årene har sønnen min lurt på hvorfor julenissen snakket med bergenser dialekt som pappaen, hvorfor han må på do hver gang julnissen kommer, hadde samme sko som pappaen osv. så i fjor var sønnen min bestemt på at pappaen måtte være tilstede og ikke sitte på do når julenissen kom. vi fikk noen andre til å være nisse, men han lurte fælt på om det var en gutt vi kjenner. og det stemte jo, men vi sa nei trur ikke det osv.
Men nå tenkte jeg det var på tide å fortelle sannheten siden de siste årene har han gjettet riktig på hvem nissen er og han er 8 år nå. Men er koselig og skjønt at han har trudd på nissen så lenge[:)] Jeg fortalte at nå er det linnea sofie sin tur til å tru på nissen så nå må vi holde det hemmelig for henne at nissen ikke finnes. Sønnen min lo godt når jeg fortalte alt han hadde sagt når han har gjettet hvem nissen var hvert år[:)][:)]
Men nå tenkte jeg det var på tide å fortelle sannheten siden de siste årene har han gjettet riktig på hvem nissen er og han er 8 år nå. Men er koselig og skjønt at han har trudd på nissen så lenge[:)] Jeg fortalte at nå er det linnea sofie sin tur til å tru på nissen så nå må vi holde det hemmelig for henne at nissen ikke finnes. Sønnen min lo godt når jeg fortalte alt han hadde sagt når han har gjettet hvem nissen var hvert år[:)][:)]
.....hvem er det da som kommer med pakkene