Jeg forstår ikke...

Ju9ta

Forumet er livet
Lille Ayla får flaske om kvelden,hun drikker mellom 90 ml og 130 ml om kvelden (NAN 1)..
Men etter flaska så er/blir hun lys våken i opptil 3-4 timer før hun endeli sovner???[&o]
Å d er ikke luft hun er plaget med heller...
Når hun får pupp på dagtid,så sovner hun innen en time... Å ikke sover hun hele dagen heller??
Noen som har vært igjennom d samme, og kanskje har en forklaring til meg??[8|]

kansje hu ikke sover så godt på det, mats sover kjempe godt nå som jeg begynte på nan men han sov ikke noe godt på collett el hipp så du kan jo prøve noe annen mme kansje hu blir mer fornøyd...

Kanskje d ja...[8|]
Takker for rådet,skal prøve collet..[;)]

hvorfor gir du mme på kvelden ju9ta?

ORIGINAL: shina

Fordi jeg mest sannsynli ikke har nok melk og ikke nok næring i melka da..[&o] Hu skreik å skreik, så da var hun sulten stakkar..
Men på mme så vil hu ikke sove..[8|] Men hun skriker ikke eller noe da..bare når jeg legger henne ned..

Det hender jo at de har sånn rote-periode en gang i døgnet og, så det kan jo være det. Det er i allefall slik her. Etter "frokosten" sovner hun nesten med en gang, men etter mat på ettermiddagen og kvelden kan hun være våken i flere timer. En dag var hun våken fra klokka 14 til 12! Hun duppet av litt innimellom, men det var så lite at det ikke forslo noe. 

jeg hadde det sånn med martine junita, men hun hadde visst bare en økedag. det kan jo være det?

ORIGINAL: Ju9ta

Fordi jeg mest sannsynli ikke har nok melk og ikke nok næring i melka da..[&o] Hu skreik å skreik, så da var hun sulten stakkar..
Men på mme så vil hu ikke sove..[8|] Men hun skriker ikke eller noe da..bare når jeg legger henne ned..

Har du prøvd,ammete og den nesesprayen?
Jeg er rimelig sikker på at om du har ett normalt kosthold så er det nok næring i melka de og.

ORIGINAL: Carmenzita

Har du prøvd,ammete og den nesesprayen?
Jeg er rimelig sikker på at om du har ett normalt kosthold så er det nok næring i melka de og.

Jeg drikker 2 kopper ammethe om dagen...Men nesespray?? Hvilken da?? Må ærlig innrømme at jeg glemmer å spise faktisk..[&o]

Jeg drikker 2 kopper ammethe om dagen...Men nesespray?? Hvilken da?? Må ærlig innrømme at jeg glemmer å spise faktisk..[&o]

Det er en nesespray som skal hjelpe på utdrivningrefleksen,melken "renner" lettere.
Ring helsestasjonen,eler fastlegen så får du nok en resept på den.
Vet den har hjulpet mange som trodde de hadde lite melk.

ORIGINAL: Carmenzita

Det er en nesespray som skal hjelpe på utdrivningrefleksen,melken "renner" lettere.
Ring helsestasjonen,eler fastlegen så får du nok en resept på den.
Vet den har hjulpet mange som trodde de hadde lite melk.

Hmm,kanskje d ja..[;)] Takk for tipset..[:)]

Back
Topp