Jeg forlater nok dere, mest sannsynlig..

Julibaby2017.

Betatt av forumet
Desemberglede 2015
Jeg har idag vært på Ul pga mye smerte gjennom hele påska i magen. Der fant de ut at fostret ikke var så stort som det skulle være, og det var heller ikke noe hjerte som banket.. Fant også flere cyster som har kommet av overstimulering av pergotime(har gått på en dobbelkur) første lege sa med en gang at det var stoppet opp, mens overlege ville se det litt ann. Hun mente at ikke alt håp var ute, og jeg må ta blodprøve over noen dager for å sjekke stigning av hcg. Har også fått ny time om en uke, så alt håp er ikke ute, men jeg har mista troen helt, da det ikke er sannsynlig at jeg er kortere på vei enn det jeg selv tror pga at jeg har en mann som har vært borte i 4 uker nå...

Dere får ha masse lykke til damer, og nyt tiden godt!:) alt håp for meg er som sagt ikke ute, så jeg krysser fingrene for at jeg får bli, og håper omså at jeg kan lure meg inn på noen sv månedene i 2016:)

Huff, så utrolig leit:-( føler veldig med deg, og forstår godt at det er vanskelig å beholde troen. Men jeg skal iallfall håpe for deg en stund til:-) god klem.

Uff nei :( dette var trist å lese. Men ikke gi opp enda. Om du er tidligere enn du tror, er det naturlig at de ikke ser hjerte aktivitet. Krysser fingre at det går bra likevel!

Uff nei :( dette var trist å lese. Men ikke gi opp enda. Om du er tidligere enn du tror, er det naturlig at de ikke ser hjerte aktivitet. Krysser fingre at det går bra likevel!

Ja, men det er lite sannsynlig at jeg er så mye kortere enn jeg selv tror, da jeg har en mann som reiste på jobb for over 4 uker siden, og kom hjem nå på torsdag.

De ringte nå om svaret på prøvene, og det var høy stigning:D han sa den ikke var oppe i optimalt nivå for antall uker, men at jeg kan være kortere på vei.. Han sa det enda var tidlig å si, jeg skal ta ny prøve til uka og ny UL, men mye tydet på at det så veldig positivt ut:)

Last edited:
Gode nyheter! Krysser fingrene!

Back
Topp