Jeg forfølges av uflaks. *sykdommer*

Sofie.

Forumet er livet
Først forkjølelse i 2 uker, så frisk i 2 uker etterfulgt av en kraftig halsbetennelse med pencillinkur i 7 dager. Når siste tablett ble tatt fikk jeg omgangssyken i 1 døgn. Og nå mest sannsynlig UVI.
Bah, drittlei!

Gubben har hanglet i flere uker og innimellom oss har guttungen vært litt forkjøla og hatt omgangssyken.
Synes denne vinteren har vært hard og lang med masse sykdom i hus.

Tror jeg har fått en forbannelse over meg :P

Først forkjølelse i 2 uker, så frisk i 2 uker etterfulgt av en kraftig halsbetennelse med pencillinkur i 7 dager. Når siste tablett ble tatt fikk jeg omgangssyken i 1 døgn. Og nå mest sannsynlig UVI.
Bah, drittlei!

Gubben har hanglet i flere uker og innimellom oss har guttungen vært litt forkjøla og hatt omgangssyken.

Du får trøste deg med at du er ikke alene om å få sykdom i hus :-/ Og denne influensaen å det som går nå er vanskelig å bli kvitt. Jeg har lagt nå i to uker og begynner på min tredje, samme med barna og mannen :-/

Ja, vet at det er mange som har sykdom i huset, og årets influensa/forkjølelse er harde.
Bare dritt lei sykdom nå ;)

Føler med deg. Har vært syk i 4 uker selv nå (+ en opr) og enda er jeg dårlig. Går på veggen snart.
Bah, drittlei!

Uff. Håper dere blir bedre snart!!
Selv har jeg hatt omgangssyken etterfulgt av influensaen som nå har sotte i i snart 2 mnd.
Vi får satse på en god vår og sommer uten sykdom!!!! :)

God bedring til alle :) Satser på en fin vår og sommer uten sykdom :)
Kjipt med antibiotikakur nr 2 på kort tid, men NÅ må jeg bli frisk ;)

Det der er så kjedelig! Føler det har vært mye sykdom her også, med influensa, forkjølelser og nå andre runde med omgangssyken. Skikkelig pyton.

God bedring, håper dere går en frisk vår i møte :-)

Synes det er verre når guttungen er syk, enn at jeg eller mannen er syk :P
Kjedelig for alle parter uansett, men får så vondt i meg når jeg ser lillegutt er syk.

God bedring!

Her har vi også hatt veldig mye sykdom. Samboer og jeg pleier sjelden å være syk, men siden uke 6 har vi hatt influensa på 3 av 4, (eldste på 6 år slapp unna), frøkna hadde omgangssyken forrige helg og eldste og jeg fikk den på søndag. Vært litt opphold mellom

Men nå begynner jeg å bli lei, så håper dette var siste nå

Føler virkelig med deg. GOD bedring. Om det er noen "trøst", så har vi hatt konstant sykdom i huset siden november. Forkjølelse, omgangssyke, UVI, nakkeprolaps og nå hatt vannkopper her i 2 uker. Lei sykdom nå her også...

Uff. Håper dere blir bedre snart!!
Selv har jeg hatt omgangssyken etterfulgt av influensaen som nå har sotte i i snart 2 mnd.
Vi får satse på en god vår og sommer uten sykdom!!!! :)
Masse masse god bedring til deg å!
Håper litt vår og sol hjelper på både kropp og humøret.

Heldige vi da. For vi har sluppet unna alt denne sesongen.

Usj, noen ganger er det jo slik. Har ei venninne som har det på samme måte, og det blir vel litt slik her også når hun begynner i bhg. Masse god bedring!

Back
Topp