Jeg flytter til termingruppe!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Ikm er praktisk talt passert uten et blodsnev, og testene viser rosa.. Så jeg spaserer over til august (litt sånn forsiktig..).
Livredd for at det skal gå galt, men håper på spiren klorer seg godt fast ♡ Synes det kan være min tur nå :p

Mulig småkjipt å høre om "enda en" som er blitt gravid, men.. Sender masse babystøv til resten av dere her inne i alle fall ♡ Håper det klaffer snart for dere også ♡
 
Så godt å høre!!! Gratulerer!!

Du er bare til inspirasjon at man ikke må gi opp selv om det dryger ut i tid! Tar imot alt av babystøv...
 
Ikm er praktisk talt passert uten et blodsnev, og testene viser rosa.. Så jeg spaserer over til august (litt sånn forsiktig..).
Livredd for at det skal gå galt, men håper på spiren klorer seg godt fast ♡ Synes det kan være min tur nå :p

Mulig småkjipt å høre om "enda en" som er blitt gravid, men.. Sender masse babystøv til resten av dere her inne i alle fall ♡ Håper det klaffer snart for dere også ♡

Gratulerer så mye! Takk for støv <3 Masse lykke til
 
Gratulerer så masse! :D
 
Ikm er praktisk talt passert uten et blodsnev, og testene viser rosa.. Så jeg spaserer over til august (litt sånn forsiktig..).
Livredd for at det skal gå galt, men håper på spiren klorer seg godt fast ♡ Synes det kan være min tur nå :p

Mulig småkjipt å høre om "enda en" som er blitt gravid, men.. Sender masse babystøv til resten av dere her inne i alle fall ♡ Håper det klaffer snart for dere også ♡
Gratulerer så mye! ^_^
Vet du, for min del i alle fall, når det gjelder langtidsprøvere så er det ikke like tungt, for da vet man at de har kjent på samme lengselen..
Så, ønsker dere masse lykke til ♡
Dette er dere vel unt ❤
 
Gratulerer så mye! ^_^
Vet du, for min del i alle fall, når det gjelder langtidsprøvere så er det ikke like tungt, for da vet man at de har kjent på samme lengselen..
Så, ønsker dere masse lykke til ♡
Dette er dere vel unt ❤

Takk ♡
Godt å høre!! Håper selvsagt dere alle følger på snart da ♡
 
Ikm er praktisk talt passert uten et blodsnev, og testene viser rosa.. Så jeg spaserer over til august (litt sånn forsiktig..).
Livredd for at det skal gå galt, men håper på spiren klorer seg godt fast ♡ Synes det kan være min tur nå :p

Mulig småkjipt å høre om "enda en" som er blitt gravid, men.. Sender masse babystøv til resten av dere her inne i alle fall ♡ Håper det klaffer snart for dere også ♡
Gratulerer så mye<3
 
Så gøy å høre at testen din viser to streker :D :D Gratulerer så mye.. Det er ikke kjipt i det hele tatt, kjenner jeg blir gla for hver og en langtidsprøver som blir gravid. Masse lykke til. Nå skal spira sitte så lenge som den SKAL :) (og tar gjerne imot en dose med babystøv) :D
 
Så gøy å høre at testen din viser to streker :D :D Gratulerer så mye.. Det er ikke kjipt i det hele tatt, kjenner jeg blir gla for hver og en langtidsprøver som blir gravid. Masse lykke til. Nå skal spira sitte så lenge som den SKAL :) (og tar gjerne imot en dose med babystøv) :D

Takk ♡
Lykke til selv, videre ut i prøvingen ♡
 
Gratulerer <3 hvor mange pp?
Hvor mange dpo testet du positivt? Symptomer før positiv test? Osv :) fortell :)
 
Gratulerer <3 hvor mange pp?
Hvor mange dpo testet du positivt? Symptomer før positiv test? Osv :) fortell :)

Takk ♡♡
Var i pp17. Hadde vært hos gyn dagen før og fått resepter på letrozol og lutinus :p
Testet negativt 9 dpo. Positivt 11 dpo. :)
Visste egentlig jeg var gravid allerede 4-5 dpo. Fikk kraftige stikkinger på kvelden 4 dpo, og fra 5 dpo har puppene vært ømme og tunge.. og typisk gravidfeeling. :)
 
Back
Topp